Promovarea culturii calității în cadrul UPSC a continuat, la 08.02.2023, cu o nouă sesiune de formare în cadrul Programului de asigurare și îmbunătățire a calității activității UPSC destinată managerilor instituționali, coordonatorilor de programe, tuturor celor interesați spre a spori cultura calității în cadrul instituției.
La un dialog deschis, au fost invitați și manageri ai subdiviziunilor care sprijină catedrele de profil, printre care: Secția Relații Internaționale și Managementul Proiectelor, Biblioteca Științifică UPSC, Direcția de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional, Direcția de Tehnologii Informaționale, Direcția Economică-Financiară și Gestionare, Direcția pentru Studenți, Consiliere și Ghidare în Carieră.
Secția Asigurarea Calității și Dezvoltare Curriculară a abordat subiecte de relevanță pentru asigurarea calității programelor de studii, inclusiv din perspectiva standardelor de acreditare 5 – 7:
- Impactul calificării și dezvoltării profesionale continue a staff-ului academic asupra calității programelor de studii;
- Sensibilizarea cadrelor didactice privitor la asigurarea unităților de curs cu suport curricular actualizat și racordat la nevoile beneficiarilor direcți;
- Susținerea actului educațional prin dotare, echipare tehnică și informațională din perspectiva implementării Politicii de calitate și a Planului strategic instituțional;
- Comunicarea suportivă cu studenții UPSC prin asigurarea cu loc de trai în căminele universității și prin susținere socială;
- Rolul managementului informațional în monitorizarea calității programelor de studii și a funcționalității SMC.
Prezența celor peste 90 de persoane demonstrează creșterea loialității corporative, a devotamentul individual al fiecărui angajat față de obiectivele strategice și valorile stabilite în Universitate întru sporirea culturii calității în cadrul instituției.