Skip to content

Anunț specific de achiziții, Cerere de oferte. Bunuri. (Procesul de licitare cu un singur plic). Mobilier și aparate electrice de uz casnic pentru dotarea căminului studențesc nr. 5, str. Suceava, 154/2, Chișinău

Anunț specific de achiziții

Cerere de oferte

Bunuri

(Procesul de licitare cu un singur plic)

Țara: Republica Moldova

Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău

Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )                     

  1. ID Proiect: P167790

Titlul subproiectului: Renovarea căminului studențesc nr. 5, adresa mun. Chișinău, str. Suceava nr. 154/2

Obiectul achiziției: Mobilier și aparate electrice de uz casnic pentru dotarea căminului studențesc  nr.5. din str. Suceava 154/2 din mun. Chișinău

Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-509900-GO-RFB

  1. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-INT-C-02 din 28 octombrie 2024 pentru realizarea subproiectului Renovarea căminului studențesc nr. 5, adresa mun. Chișinău, str. Suceava nr. 154/2.
  2. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Mobilier și aparate electrice de uz casnic pentru dotarea căminului studențesc  nr.5. din str. Suceava 154/2 din mun. Chișinău.
  3. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea echipamentului informațional şi accesorii:

Lotul nr.1: Paturi și saltele

Lotul nr.2: Mobilier

Lotul nr.3: Aparate electrice de uz casnic

  • Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
  • Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de Ofertanți interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: [email protected] gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.
  • Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30  până la data  de 14.11.2025 ora 11:00. 

Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

  • Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data  de 14.11.2025 ora  la 11:15.
  • Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o Declarație de garanție a ofertelor„.
  • Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, or. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD 2069,  bir. 30, [email protected]  tel:022-24-07-91.

Semnătura Managerului de proiect

     Nume Prenume: Fomov mariana

  • Document integral, format PDF, aici.

Loading