În temeiul Hotărârii Senatului UPSC din 27.02.2025 (proces-verbal nr.7), I.P. Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău anunță concurs pentru suplinirea posturilor didactice și științifico-didactice vacante:
Profesor universitar – 3 posturi:
Catedra de Științe ale educației și management – 2 posturi
Catedra de Psihologie – 1 post
Conferențiar universitar –20 posturi:
Catedra de Științe ale educației și management – 1 post
Catedra de Pedagogie a învățământului primar – 7 posturi
Catedra de Pedagogie preșcolară, educație fizică și dans – 2 posturi
Catedra Pictură – 1 post
Catedra de Limbă și comunicare – 2 posturi
Catedra de Istorie și științe sociale – 1 post
Catedra de Asistență socială – 1 post
Catedra de Psihopedagogie și psihopedagogie specială – 2 posturi
Catedra de Matematică și fizică – 1 post
Departamentul Psihologie, psihopedagogie și management educațional – 2 posturi
Lector universitar – 1 post:
Catedra de Asistență socială – 1 post
Asistent universitar – 4 posturi:
Catedra de Pictură – 1 post
Catedra de Artă decorativă – 2 posturi
Catedra de Studiul artelor, grafică și metodologia instruirii – 1 post
Atribuțiile/activitățile aferente funcției scoase la concurs sunt stipulate în Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor didactice, științifico-didactice și științifice în cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău și în Fișa postului.
CALENDARUL CONCURSULUI
Termenele desfășurării concursului | Etapa desfășurării concursului /Documente, acțiuni | Locul | Ore de lucru | Persoana de contact |
28.02.2025 – 29.03.2025 | Depunerea dosarelor | Direcția Managementul resurselor bl.2, bir. 27 | 8:00-16:00 | Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor Mihalache Angela, specialist principal, DMR |
31.03.2025 – 10.04.2025 | Analizarea și evaluarea la catedră a dosarelor de concurs ale candidaților, primite de la Direcția Managementul resurselor. | Catedra de specialitate | 8:00-16:00 | Șeful catedrei de specialitate |
11.04.2025 – 17.04.2025 | Evaluarea dosarelor | Membrii Comisiei de concurs | 8:00-16:00 | Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei |
17.04.2025 | Aprobarea orarului susținerii prezentărilor publice. Plasarea avizului pe panou informațional al catedrelor de specialitate | Membrii Comisiei de concurs | 13:00-16:00 | Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei |
22.04.2025 – 23.04.2025 | Susținerea prezentărilor de către candidați în ședințele publice cu participarea membrilor catedrei de specialitate | Membrii Comisiei de concurs | 14.00–17.00 | Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei |
24.04.2025 | Validarea rezultatelor de către Senat | Sala senatului | 13.10-15.00 | Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei |
25.04.2025 | Publicarea rezultatelor concursului pe site-ul upsc.md | Direcția Managementul resurselor, | 8:00-16:00 | Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor |
Candidații la concursul pentru ocuparea posturilor științifico-didactice, în termen de 30 de zile de la publicarea avizului pot depune dosarul la Direcția Managementul resurselor a Universității.
Dosarul de participare la concurs va conține:
- Cererea de participare la concurs (Anexa nr. 2);
- Copia actului de identitate;
- Curriculumul Vitae Europass;
- Copiile diplomelor de studii și suplimentele (licență/master/doctor/doctor habilitat);
- Copiile atestatului de conferențiar universitar/profesor universitar, în cazul pretendenților la funcțiile de conferențiar și profesor universitar;
- Lista lucrărilor științifice și științifico-didactice publicate, de creație (pentru domeniul artei) și performanță sportivă (pentru domeniul sport), pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
- Lista formărilor de dezvoltare profesională cu documente doveditoare, pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
- Lista participărilor candidatului la manifestări științifice internaționale și naționale (conferințe, colocvii, simpozioane etc., pentru ultimii 5 ani de activitate), cu documente doveditoare (Anexa nr. 2.c);
- Confirmări privind participarea candidatului în echipa de implementare a proiectelor de cercetare științifică/dezvoltare instituțională/transfer tehnologic/internaționale și /sau naționale (Erasmus, Jean Monet, DW etc.), pentru ultimii 5 ani de activitate;
- Dovada privind realizarea a 2 activități didactice publice, realizate în cadrul Catedrei, pe durată organizării și desfășurării concursului propriu-zis (Extras din procesul-verbal al ședinței Catedrei/Departamentului);
- Fișa deautoevaluare pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.5) completată de candidat, cu bifarea indicatorilor de performanță, în baza cărora a fost acumulat punctajul. Orice activitate inclusă va fi confirmată prin documente probatoare (copii ale certificatelor, linkuri etc.);
- Dovezi relevante pentru îndeplinirea cerințelor minime pentru fiecare indicator în baza căruia a fost acumulat punctajul indicat;
- Declarația pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar (Anexa nr. 4);
- Acordul candidatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa nr. 3).
Adresa la care poate depune dosarul candidatul:
- Pentru dosare în format electronic – poșta electronică dru@upsc.md
- Pentru dosare în varianta imprimată – mun. Chișinău, str. Ion Creangă 1, blocul de studii nr.2, et.2, biroul 27, Direcția Managementul resurselor.
Informații suplimentare:
- Site-ul UPSC (www.upsc.md), posturi vacante
- Direcția Managementul resurselor, tel.: 022-35-83-31
- Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor didactice și științifico-didactice în cadrul UPS „Ion Creangă” din Chișinău
Președintele Comisie de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și științifico-didactice
Cepraga Lucia
- Documentul integral, format PDF, aici.