- Șef Catedra de Asistență socială, Facultatea de Psihologie și psihopedagogie specială;
- Șef Catedra de Psihologie, Facultatea de Psihologie și psihopedagogie specială;
- Șef Catedra de Psihopedagogie și psihopedagogie specială, Facultatea de Psihologie și psihopedagogie specială;
- Șef Catedra de Matematică și fizică, Facultatea de Fizică, Matematică și Tehnologii Informaționale;
- Șef Catedra de Geografie și turism, Facultatea de Geografie;
- Șef Departamentul Psihologie, psihopedagogie și management educațional, Centrul de Formare Continuă și Leadership.
Atribuțiile/activitățile aferente funcției scoase la concurs sunt stipulate în https://upsc.md/wp-content/uploads/2023/07/acte_normative_reg_posturi _conducere_22.06.2023.pdf și în Fișa postului.
CALENDARUL CONCURSULUI
Termenele desfășurării concursului | Etapa desfășurării concursului /Documente, acțiuni | Locul | Ore de lucru | Persoana de contact |
28.02.2025 – 29.03.2025 | Depunerea dosarelor | Direcția Managementul resurselor bl.2, bir. 27 | 8:00-16:00 | Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor Mihalache Angela, specialist principal, DMR |
31.03.2025 | Prezentarea actelor candidaților cu viza rectorului despre admiterea la concurs | Decanat | 8:00-16:00 | Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor |
31.03.2025 | Afișarea la catedra de specialitate a listei candidaților la postul de șef de catedră | Avizul facultății | 8:00-16:00 | Decanul facultății |
31.03.2025- 07.04.2025 | Se convoacă ședința catedrei prezidată de decanul facultății | Avizierul catedrei | 8.00-16.00 | Decanul facultății |
08.04.2025-14.04.2025 | Prezentarea procesului verbal al ședinței catedrei și dosarelor personale ale candidaților | Direcția managementul resurselor | 8.00-16.00 | Comisia de concurs |
15.04.2024 | Examinarea materialelor prezentate de catedră și luarea deciziilor de a recomanda sau nu Senatului candidatura la alegerea în postul solicitat | Direcția managementul resurselor | 14.50 – 16.00 | Comisia de concurs |
24.04.2025 | Validarea rezultatelor prin vot închis de către Senat | Sala senatului | 13.10- 15.00 | Stela Gînju, conf. univ., președintele comisiei |
25.04.2025 | Publicarea rezultatelor concursului pe site-ul upsc.md | Direcția Managementul resurselor, | 8:00-16:00 | Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor |
Candidații la concursul pentru ocuparea posturilor de șef de catedră, în termen de 30 de zile de la publicarea avizului pot depune dosarul la Direcția Managementul resurselor a Universității.
Dosarul de participare la concurs va conține:
- Cererea de participare la concurs;
- Copia actului de identitate;
- Curriculumul Vitae (format Europass);
- Copia carnetului de muncă/Adeverință privind vechimea în muncă;
- Copia diplomei de doctor/doctor habilitat și a diplomei de conferențiar Universitar/profesor universitar;
- Lista selectivă a lucrărilor științifice, științifico-metodice și didactice publicate conform profilului pe ultimii cinci ani;
- Programul privind activitatea unităţii corespunzătoare;
- Declarația pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
- Declarație de consimțământ privind utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal
Adresa la care poate depune dosarul candidatul:
- Pentru dosare în format electronic – poșta electronică dru@upsc.md
- Pentru dosare în varianta imprimată – mun. Chișinău, str. Ion Creangă 1, blocul de studii nr.2, et.2, biroul 27, Direcția Managementul resurselor.
Informații suplimentare:
- Site-ul UPSC (www.upsc.md), posturi vacante
- Direcția Managementul resurselor, tel.: 022-35-83-31
- Regulament privind ocuparea posturilor de conducere (decan, șef de catedră / departament) în cadrul Universităţii Pedagogice de stat „Ion Creangă” din Chişinău.
- Documentul integral, format PDF, aici.