Cerere de oferte
Lucrări
(Licitare națională fără precalificare)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Lucrări de reconstrucție a căminului studențesc nr.5 din str. Suceava 154/2 din mun. Chișinău
Ref. Nr. MD-PEDAGOGUNI-464225-CW-RFB
Data lansării achiziției: 06.12.2024
1. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul proiectului “Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr.:MD-MOED-6542-ASF-INT-C-02 din 28.10.2024, pentru realizarea lucrărilor de reconstrucție a căminului studențesc nr.5 din str. Suceava 154/2 din mun. Chișinău.
2. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea Lucrări de reconstrucție a căminului studențesc nr.5 din str. Suceava 154/2 din mun. Chișinău, termenul de executare a lucrărilor – 9 luni.
3. Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieței naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții prenotat.
4.Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare de la Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Guțu Mihaela, e-mail: achizitii.bm@upsc.md și pot studia documentul de achiziție în timpul programului de lucru de la 08:00 la 17:00 la adresa indicată mai jos.
5. Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de potențialii Ofertanți interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: achizitii.bm@upsc.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova., Dna Guțu Mihaela, e-mail: achizitii.bm@upsc.md.
6. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30, până la data de 13.01.2025 ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
7. Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa: mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data de 13.01.2025, ora 11:00.
8. Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o „Declarație de garanție a ofertei„.
9. Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o „ Declarație privind exploatarea și abuzul sexual (SEA) și/sau a hărțuirii sexuale (SH)”.
10. Adresa menționată mai sus, în punctul 4, 6 este:
Atenție: Guțu Mihaela
Adresa: Republica Moldova, mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2
Număr Etaj/birou: Etajul nr.2, biroul nr.30
Oraș: Chișinău
Cod poștal: MD-2069
Țară: Republica Moldova
Telefon: + (373) -24-07-91
Adresa de poștă electronică:achizitii.bm@upsc.md
Semnătura Managerului de proiect
SEMNĂTURA MANAGERULUI DE PROIECT
CEPRAGA LUCIA_________________________
- Document integral, format PDF, aici.