Notificarea de atribuire a contractului. Mobilier

  1. Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova          
  2. ID Proiect: P167790
  3. Denumirea subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii (ACRVP)
  4. Denumirea instituției: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
  5. Procedura de achiziție: Cerere de oferte Bunuri, (Licitație națională cu un singur plic)
  6. Numărul cererii de cotații: MD-PEDAGOGUNI-352272-GO-RFB
  7. Denumirea obiectului achiziției: Mobilier
  8. Data limită de depunere a ofertelor: 06.03.2024, ora 11.00
Denumirea ofertanțilorData de recepționare a oferteiNumărul lotului pentru care sa depus ofertaValoarea ofertei
„Hiperteh”  SRL06.03.2024Lotul nr.12,177,102.50 MDL
„CONVEXMOB” SRL06.03.2024Lotul nr.13,587,660.00 MDL
„VMS-Companie”  SRL06.03.2024Lotul nr.14,247,000.00 MDL
S.C.„Anstelux”  SRL06.03.2024Lotul nr.15,705,750.00 MDL
„Hiperteh”  SRL06.03.2024Lotul nr.21,949,510.00 MDL
„VMS-Companie”  SRL06.03.2024Lotul nr.22,986,000.00 MDL
S.C.„Anstelux”  SRL06.03.2024Lotul nr.23,536,150.00 MDL
„Limani Grup”  SRL06.03.2024Lotul nr.22,089,050.00 MDL
„CONVEXMOB” SRL06.03.2024Lotul nr.3490,340.00 MDL
„VMS-Companie”  SRL06.03.2024Lotul nr.3533,000.00 MDL
S.C.„Anstelux”  SRL06.03.2024Lotul nr.3665,000.00 MDL
S.C.„Anstelux”  SRL06.03.2024Lotul nr.4150,320.00 MDL
  • Denumirea Ofertanților care au prezentat cotații, cu indicarea datei de recepționare a cotației și a valorii evaluate:
  1. Denumirea, adresa Ofertantului căruia i s-a atribuit contractual:

Lotul 1: „Hiperteh” SRL, mun. Chişinău, sec. Rîşcani, str. Puşkin A., 44, ap.(of.) 18

Lotul 2: „Hiperteh” SRL, mun. Chişinău, sec. Rîşcani, str. Puşkin A., 44, ap.(of.) 18

Lotul 3: „Convexmob” SRL, mun. Chişinău, sec. Rîşcani, str. Academician Sergiu Rădăuţanu, 5, ap.(of.) 41A

Lotul 4: „Anstelux” SRL, mun. Chişinău, sec. Centru, str. Asachi Gh., 68/1, ap.(of.) 98

  1. Suma contractelor:
Denumirea lotuluiDenumirea ofertantuluiValoarea ofertei evaluateValoarea contractului propus spre atribuire
Lotul 1„Hiperteh” SRL2,177,102.50 MDL2,506,142.00 MDL[1]
Lotul 2„Hiperteh” SRL1,949,510.00 MDL2,245,162.00 MDL[2]
Lotul 3„Convexmob” SRL490,340.00 MDL571,958.00 MDL[3]
Lotul 4„Anstelux” SRL150,320.00 MDL172,868.00 MDL[4]

Președintele grupului de lucru pentru achiziții

Fomov Mariana__________________________


[1] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării  cantității următoarelor poziții:

  1. Dulap cu cadru metalic tip 1 (poziția 1.1, lotul nr. 1) cu 11 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 75 unități (75 unități*15%=11,25 unități).
  2. Dulap cu cadru metalic tip 2 (poziția 1.2 lotul nr. 1) cu 4 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 25 unități (25 unități*15%=3,75 unități).
  3. Raft cu cadru metalic (poziția 1.3, lotul nr. 1) cu 11 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 75 unități (75 unități*15%=11,25 unități).
  4. Masă de birou cu 3 sertare (poziția 1.4, lotul nr. 1) cu 11 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 70 unități (70 unități*15%=10,5 unități).
  5. Masă de birou tip 1 (poziția 1.5, lotul nr. 1) cu 22 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 145 unități (145 unități*15%=21,75 unități).
  6. Masă de birou  tip 2 (poziția 1.6, lotul nr. 1) cu 15 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 100 unități (100 unități*15%=15,00 unități).
  7. Masă de birou tip 3 (poziția 1.7, lotul nr. 1) cu 26 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 170 unități (170 unități*15%=25,5 unități).
  8. Masă de birou cu traversă tip 1  (poziția 1.8 lotul nr. 1) cu 16 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 105 unități (105 unități*15%=15,75 unități).
  9. Masă de birou cu traversă tip 2 (poziția 1.9 lotul nr. 1) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 35  unități (35 unități*15%=5,25 unități).
  10. Masă pentru studenți tip 1 (poziția 1.10 lotul nr. 1) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%=2,25 unități).
  11. Masă pentru studenți tip 2 (poziția 1.11 lotul nr. 1) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5 unități).
  12. Masă pentru ședință, pliabilă  (poziția 1.12 lotul nr. 1) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 35 unități (35 unități*15%=5,25 unități).
  13. Măsuță cafea  (poziția 1.13 lotul nr. 1) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5 unități).
  14. Masă trapez (poziția 1.14 lotul nr. 1) cu 55 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 365 unități (365 unități*15%=54,75 unități).
  15. Masă pentagon (poziția 1.15 lotul nr. 1) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%=2,25 unități).
  16. Masă U slide (poziția 1.16 lotul nr. 1) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5  unități).

Respectiv, s-au majorat cantitățile după cum urmează: Pentru poziția 1.1 cu 11 unități: poziția 1.2 cu 4 unități; poziția 1.3 cu 11 unități; poziția 1.4 cu 11 unități; poziția 1.5 cu 22 unități; poziția 1.6 cu 15 unități; poziția 1.7 cu 26 unități; poziția 1.8 cu 16 unități; poziția 1.9 cu 5 unități; poziția 1.10 cu 2 unități; poziția 1.11 cu 5 unități; poziția 1.12 cu 5 unități; poziția 1.13 cu 5 unități; poziția 1.14 cu 55 unități; poziția 1.15 cu 2 unități; poziția 1.16 cu 5 unități;  propunerea finală de atribuire a contractului constituind 2,506,142.00 MDL.

[2] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării  cantității următoarelor poziții:

  1. Scaun de birou tip 1 (poziția 2.1, lotul nr. 2) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5 unități).
  2. Scaun de birou tip 2 (poziția 2.2 lotul nr. 2) cu 19 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 125 unități (125 unități*15%= 18,75 unități).
  3. Scaun de birou tip 3 (poziția 2.3 lotul nr. 2) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15% =4,5 unități).
  4. Scaun de birou tip 4 (poziția 2.4 lotul nr. 2) cu 149 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 990 unități (990 unități*15%=148,5  unități).
  5. Scaun pentru vizitatori (poziția 2.5, lotul nr. 2) cu 12 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 80 unități (80 unități*15%=12,0 unități).
  6. Scaun studenți (poziția 2.6, lotul nr.2) cu 9 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 60 unități (60 unități*15%=9,0 unități).
  7. Scaun rotativ  (poziția 2.7, lotul nr.2) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (10 unități*15%=1,5 unități).
  8. Fotoliu laborant (poziția 2.8, lotul nr.2) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5 unități).
  9. Fotoliu birou tip 1  (poziția 2.9, lotul nr.2) cu 8 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 50 unități (50 unități*15%=7,5 unități).
  10. Fotoliu birou tip 2  (poziția 2.10, lotul nr.2) cu 11 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 75 unități (75 unități*15%=11,25 unități).
  11. Taburet (poziția 2.11, lotul nr.2) cu 8 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 55 unități (55 unități*15%=8,25 unități).

Respectiv, s-au majorat cantitățile după cum urmează: Pentru poziția 2.1 cu 5 unități: poziția 2.2 cu 19 unități; poziția 2.3 cu 5 unități; poziția 2.4 cu 149 unități; poziția 2.5 cu 12 unități; poziția 2.6 cu 9 unități; poziția 2.7 cu 2 unități; poziția 2.8 cu 5 unități; poziția 2.9 cu 8 unități; poziția 2.10 cu 11 unități; poziția 2.11 cu 8 unități;  propunerea finală de atribuire a contractului constituind 2,245,162.00 MDL.

[3] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării  cantității următoarelor poziții:

  1. Canapea tip 1 (poziția 3.1, lotul nr. 3) cu 5 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 30 unități (30 unități*15%=4,5 unități).
  2. Canapea tip 2 (poziția 3.2 lotul nr. 3) cu 3 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 20 unități (20 unități*15%=3,0 unități).
  3. Canapea tip 3 (poziția 3.3, lotul nr. 3) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (10 unități*15%=1,5 unități).
  4. Fotoliu (poziția 3.4, lotul nr. 3) cu 2  unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (10 unități*15%=1,5 unități).

Respectiv, s-au majorat cantitățile

după cum urmează: Pentru poziția 3.1 cu 5 unități: poziția 3.2 cu 3 unități; poziția 3.3 cu 2 unități; poziția 3.4 cu 2 unități;  propunerea finală de atribuire a contractului constituind 571,958.00 MDL.

[4] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintată ofertantului solicitarea de acceptare a majorării  cantității Tablelor flipchart (poziția 4.1, lotul nr. 4) cu 6 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (40 unități*15%= 6,0 unități)

Respectiv, sa majorat cantitatea cu 6 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 172,868.00 MDL.

  • Document integral, format PDF, aici.

Loading