Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance)
Obiectul achiziției: Echipament informațional şi accesorii
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-407113-GO-RFB
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-01 din 27 noiembrie 2023 pentru realizarea subproiectului CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de echipament informațional şi accesorii.
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea echipamentului informațional şi accesorii: (conform anexei)
Lotul nr.1: Panouri Interactive, Standuri Mobile
Lotul nr.2: Computere, Laptopuri, Tablete
Lotul nr.3: Imprimante Laser, Imprimante INC, Scanere
Lotul nr.4: Echipamente de Rețea
Lotul nr.5: Boxă Portabila, Echipamente Video Conferințe
Lotul nr.6: Echipamente supraveghere Video
Lotul nr.7: Senzori
Lotul nr.8: Scaner Lidar, Receptor GPS, Dronă tip 1, Dronă tip 2
Lotul nr.9: Dulapuri pentru laptopuri
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achiziție în limba română poate fi obținut de Ofertanți interesați la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: achizitii.bm2@upsc.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30 până la data de 01.08.2024 ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data de 01.08.2024 ora la 11:15.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o “Declarație de garanție a ofertelor“.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, or. Chișinău, Str. Ion Creangă 1, MD 2069, bir. 30, achizitii.bm2@upsc.md, tel:022-24-07-91.
- Document integral, format PDF, aici.