Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM )
- ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Mobilier
Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-352272-GO-RFB
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr.MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP).
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Mobilier.
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea de Mobilier: (conform anexei).
Lotul nr.1: Mobilier de birou.
Lotul nr.2: Scaune.
Lotul nr.3: Canapele.
Lotul nr.4: Table Flipchart.
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”),și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achizitie în limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: achizitii.bm@upsc.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, Str.Ion Creangă 1, MD-2069, orașul Chișinău, Republica Moldova.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău, Str.Ion Creangă 1, blocul.2, bir. 30 până la data de 06.03.2024 ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – mun. Chișinău, Str.Ion Creangă 1, blocul.2, bir.3 data de 06.03.2024 ora la 11:15.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o “Declarație de garanție a ofertelor“.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, or. Chișinău, Str.Ion Creangă 1, MD 2069, of. bir. 30, achizitii.bm@upsc.md, tel:022-24-07-91.
- Documentul integral, format PDF, aici.