Seminarul metodologic „Provocări actuale în managementul instituțiilor educaționale”

Facultatea de Științe ale Educației,
Catedra de Științe ale Educației și Management

organizează

Seminarul metodologic

Provocări actuale în managementul instituțiilor educaționale

vineri, 19 ianuarie 2024, ora 15:00, în format mixt.

Seminarul metodologic va fi consacrat problemelor actuale, realizărilor și perspectivelor de dezvoltare îndomeniul managementului și comunicării în instituțiile educaționale.

La eveniment, sunt invitați manageri de instituții educaționale, cadre didactice și științifico-didactice, cercetători științifici, doctoranzi, masteranzi.

În cadrul Seminarului metodologic, vor fi abordate următoarele subiecte:

Aurelia BALAN, director, grad managerial superior, învățătoare la clasele primare, grad didactic superior, IP Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, or. BălțiBariere în realizarea transferului de inovații pedagogice: rezultatele sondajului de opinie a cadrelor didactice  
Elena Bîrsan, dr., conf. univ., UPS „Ion Creangă” din ChișinăuNecesitatea dezvoltării comunicării asertive la cadrele didactice în eficientizarea activității manageriale
Viorel Bocancea, dr., conf. univ., UPS „Ion Creangă” din ChișinăuObiectivul central al managementului evaluării pedagogice
Natalia CAZACU, învățătoare la clasele primare, grad didactic unu, IP Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”, or. BălțiActivități ludice pentru disciplinarea pozitivă a elevilor din clasele primare: experiențe de succes  
Natalia Ciubotaru, Ina Dorif, IP Gimnaziul Holoșnița, s. Holoșnița, r. SorocaSindromul lucrătorului epuizat (burnout) – boală profesională în mediul educațional
Ana Chistol, profesoară de limba engleză, IP Liceul Teoretic „Dante Alighieri”, mun. ChișinăuManagementul comunicării la realizarea conexiunilor pluri-interdisciplinare ale limbei engleze cu alte disciplini  
Aurelia Cucereavîi, Centru social de zi „Casa în care mă simt copil”, s. Taraclia, r. CăușeniImpactul stilurilor manageriale asupra comunicării eficiente în instituțiile educaționale
Emilia-Gabriela Georgescu, profesor școlar,Buzău, RomâniaManagementul dezvoltării autocunoașterii din perspectiva proiectării carierei profesionale
Tatiana Ifrim, profesoară de limba și literatura română, IP Liceul Teoretic „Nicolai Gogol” din ChișinăuManagementul proiectului educațional la lecțiile de limbă română ca metodă de evaluare alternativă
Veronica IZMAN, director, IET Gradiniță „Poienița”, s. Malcoci, r. IaloveniValorificarea potențialului cadrelor didactice în asigurarea eficienței profesionale
Natalia Lungu, metodist, IET Grădiniță „Poienița” din s. Malcoci, r. IaloveniImplementarea planului cadru în instituțiile de educație timpurie
Elena Mihaila, director, IET Grădinița de copii din s. Dișcova, r. OrheiStrategii de prevenire a sindromului burnout la cadrele didactice din instituțiile de educație timpurie
Angela MURZAC,director, grad managerial superior, profesoare de limba și literatura română, grad didactic superior, Liceul Teoretic „Dmitrie Cantemir”, or. Bălți, doctorandăExpresiile frazeologice somatice la ora de limba română
Alina Nan, inspector școlar, Buzău, RomâniaStrategii de dezvoltare a comportamentului organizațional al cadrelor didactice
Dorin Roșca, profesor de limba și literatura română, IP Liceul Teoretic „Miron Costin” or. FloreștiViolența școlară – modele posibile remediale
Elena RUSU, dr., conf. univ., UPS „Ion Creangă” din ChișinăuCorelația comunicării manageriale și a informării manageriale în asigurarea reușitei organizaționale în instituţiile educaționale
Lilia Țurcan-Balțat, dr., conf. univ., UPS „Ion Creangă” din ChișinăuToleranța pedagogică valoare insuficient dezvoltată în societatea mereu în schimbare
  • Participarea va fi certificată prin completarea unui formular de înregistrare, care va fi distribuit pe parcursul seminarului.

Loading