Serviciul achiziții publice
Misiunea Serviciului Achiziții Publice constă în asigurarea resurselor materiale necesare (bunuri, servicii şi lucrări) în vederea îndeplinirii misiunii asumate şi a obiectivelor trasate de către UPSC.
În vederea realizării misiunii respective, au fost trasate următoarele obiective:
- asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică;
- asigurarea utilizării eficiente a mijloacelor financiare prin aplicarea procedurilor de achiziţie corespunzătoare;
- comunicarea cu mediul intern şi extern în probleme referitoare la managementul achiziţiilor publice;
- primirea, păstrarea și eliberarea bunurilor.
Responsabilitățile Serviciului Achiziții Publice:
- concretizează necesarul achiziţionării bunurilor, lucrărilor şi serviciilor pentru UPSC, coordonîndu-le cu mijloacele financiare planificate, de comun cu membrii grupului de lucru aspect financiar;
- elaborează planul de achiziţii şi asigură îndeplinirea acestuia;
- asigură întocmirea şi înaintarea spre publicare a anunţului de intenţie privind achiziţiile prevăzute şi publicarea anunţurilor cu privire la organizarea licitaţiilor publice şi a concursurilor prin cererea ofertelor de preţ în Buletinul Achiziţiilor Publice, după necesitate;
- coordonează iniţierea procedurii de achiziţie (în baza demersurilor adresate conducerii UPSC privind necesarul de achiziţii), parametrii tehnici şi cantitativi ai obiectului achiziţiilor;
- asigură elaborarea documentelor de licitaţie şi altor documente de atragere a ofertelor;
- asigură semnarea de către întreg grupul de lucru pentru achiziţii a declaraţiei de confidenţialitate şi imparţialitate;
- participă la evaluarea ofertelor înaintînd propuneri de rigoare;
- examinează ofertele în mod confidenţial şi nu divulgă informaţia privind evaluarea şi compararea ofertelor persoanelor neimplicate oficial în aceste proceduri sau ofertanţilor;
- asigură întocmirea şi păstrarea contractelor şi dosarelor de achiziţie publică;
- vizează contractele, dările de seamă şi alte documente adiţionale privind achiziţiile publice;
- monitorizează executarea prevederilor contractuale în termenele stabilite;
- previne neexecutarea în termen a prevederilor contractuale.
2024
- În contextul noilor reglementări în domeniul achizițiilor publice, privind utilizarea Sistemului informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice”, toate anunțurile de participare, inclusiv documentația de atribuire, la procedurile de achiziții publice sunt plasate în „Registrul de Stat al Achizițiilor Publice” (SIA RSAP MTender)
- Modificări și completări la Planul de achiziții a bunurilor, lucrurilor și a serviciilor în cadrul I. P. Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, pentru anul 2024
- Planul de achiziție a bunurilor, lucrărilor și a serviciilor în cadrul I.P. Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Crangă” din Chișinău, pentru anul 2024, P-V nr. 8 din 22.02.2024
2023
- Planul de achizitie rectificat al bunurilor, lucrarilor și serviciilor în UPSC, pentru anul 2023, Proces-verbal nr. 2 din 28.09.2023
- Proces-verbal nr.9 din 04.07.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Proces-verbal nr.7 din 27.06.2023 Echipament și accserorii pentru computer
- Proces-verbal nr.3 din 29.05.2023 Mobilă
- Proces-verbal nr.2 din 22.05.2023 Mobilă
- Proces-verbal nr.1 din 02.03.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Decizie nr.3 din 31.05.2023 Mobilă
- Decizie nr. 2 din 22.05.2023 Mobilă
- Decizie de reevaluare nr.11 din 19.09.23 Materiale de construcții și articole conexe
- Decizie de atribuire NR. 7 din 28.06.2023 Echipament și accesorii pentru computer
- Decizia nr.9 din 27.07.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Decizia nr. 10 din 07.08.2023 Materiale de construcții și articole conexe lotul 2
- Decizia de atribuire nr.1 din 15.03.2023 Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Darea de seamă nr.6 din 06.07.2023 Echipament și accesori pentru computer
- Darea de seamă nr.2 din 29.05.2023 Mobilă
- Darea de seamă nr. 3 din 12.06.2023 Mobilă
- Dare de seamă nr.1 din 27.03.2023 Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Anunț de intenție nr.2 din 27.03.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de intenție nr.1 din 03.02.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Anunț de atribuire nr.6 din 06.07.2023 Echipament și accesori pentru computer
- Anunt_de_participare din 22.05.2023 Mobilă
- Anunt de participare Materiale de constructii și articole conexe
- Anunt de participare Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Anunt de participare Echipamente și accesorii pentru computer
- Anunt de participare din 16.05.2023 Mobilă
- Anunt de atribuire nr.1 din 27.03.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Proces verbal nr.10 din 24.08.2023 Lucrări căminul nr. 6
- Proces verbal nr.8 din 29.06.2023 Electricitate și echipamente electrice
- Proces verbal nr.5 din 21.06.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Proces verbal nr.4 din 09.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Proces verbal nr. 6 din 23.06.2023 Articole sanitare
- Decizie de atribuire nr.6 din 28.06.2023 Articole sanitare
- Decizie de atribuire nr.4 din 16.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Decizie de atribuire din 07.09.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Decizie de atribuire din 07.09.2023 Lucrări căminul nr.6
- Decizie de anulare nr.8 din 07.07.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Decizie de anulare din 29.08.2023 Lucrări de reparație blocul nr.1
- Decizia nr.8 din 26.07.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Darea de seamă nr.11 din 25.09.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Darea de seamă nr.10 din 25.09.2023 Lucrări căminul nr. 6
- Darea de seamă nr. 4 din 27.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Darea de seamă de anulare nr.7 din 07.07.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Darea de seama nr.8 din 07.08.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Dare de seamă nr.5 din 06.07.2023 Articole sanitare
- Dare de seamă de anulare din 29.08.2023 Lucrări de reparație blocul nr.1
- Anunț de participare Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Anunț de participare Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Anunț de participare Lucrări căminul nr. 6
- Anunț de participare Lucrări de reparație blocul nr.1
- Anunț de intenție nr.7 din 27.03.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Anunț de intenție nr.4 din 27.03.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Anunț de intenție nr. 9 din 26.06.2023 Lucrări căminul nr.6
- Anunț de intenție nr.3 din 27.03.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Anunț de atribuire nr.5 din 06.07.2023 Articole sanitare
- Anunt de participare Electricitate și consumabile electrice
- Anunt de participare Articole sanitare
- Anunt de atribuire nr. 7 din 07.08.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Anunt de atribuire nr. 4 din 27.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr. 3B
- Planul de achizitii, rectificat, al bunurilor, lucrărilor și serviciilor al I.P. Universitatea Pedagogica de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, pentru anul 2023, P-V nr 1, din 30.08.2023
- Planul de achizitii, rectificat, al bunurilor, lucrărilor și serviciilor al I.P. Universitatea Pedagogica de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, pentru anul 2023, P-V nr 12, din 22.06.2023
- Cerere de exprimare a interesului
- Cerere de exprimare a interesului
- Cerere de exprimare a interesului și termenii de referință
- Planul de achiziții publice pentru anul 2023
- Anunț de atribuire, Nr. 1 din 27.03.2023
- Dare de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice, Nr. 1 din 27.03.2023
- Anunț de atribuire, Nr. 1 din 03.02.2023
- Anunț de participare în procedura de achiziție: Licitație deschisă
- Anunț specific de achiziții (Pachete software și sisteme informatice)
- Anunț specific de achiziții (Echipamente de rețea și video)
2022
- Situații financiare pentru 2022
- Planul de achiziții publice pentru anul 2022
- Planul de achiziții publice pentru anul 2022 (modificat)
- Anunț de atribuire Nr. 5 din 13.07.2022
- Anunț de atribuire Nr. 2 din 03.06.2022
- Anunț de atribuire Nr. 2 din 07.04.2022
- Anunț de atribuire Nr. 4 din 04.07.2022
- Anunț de intenție Echipamente electrice
- Anunț de participare Echipamente electrice
- Anunț de participare Lucrări de reparație Tavan în bl. 6
- Anunț de participare materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de participare materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de participare Schimbare tâmplării
- Dare de seamă Nr. 1 din 28.03.2022
- Dare de seamă Nr. 2 din 03.06.2022
- Dare de seamă Nr. 4 din 04.07.2022
- Dare de seamă Nr. 5 din 13.07.2022
- Dare de seamă Nr. 2 din 07.04.2022
- Decizie de atribuire a contractului de achiziții publice, Nr. II din 15.03.2022
- Decizia de atribuire Nr. 4 din 06.06.2022
- Decizia grupului de lucru Nr. 3 din 26.05.2022
- Decizia de atribuire reevaluare Nr. 5 din 23.06.2022
- Decizie de atribuire Nr. 1 din 30.03.2022
- Decizie reevaluare 06 din 05.07.2022 Tavan
- Invitație de participare Nr. 01-12-362 din 18.03.2022
- Proces – verbal Nr. 1 din 25.03.2022
- Proces – verbal Nr. 4 din 11.05.2022
- Proces – verbal Nr. 5 din 23.05.2022
- Proces – verbal Nr. 6 din 06.06.2022
- Proces – verbal Nr. 9 din 29.06.2022
2021
- Situații financiare pentru 2021
-
Anunț de atribuire a contractului pentru lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 22 iunie 2021
-
Decizie de atribuire licitație lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 11 iunie 2021
-
Darea de seamă licitație lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 22 iunie 2021
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică (2021)
- Planul de achiziție a bunurilor pentru anul 2021 (modificat)
- Planul de achiziție a bunurilor pentru anul 2021
2020
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mare (2020)
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică (2020)
- Planul de achiziție pentru anul 2020
Arhivă (disponibilă pe versiunea anterioară a site-ului)