Serviciul achiziții publice
Misiunea Serviciului Achiziții Publice constă în asigurarea resurselor materiale necesare (bunuri, servicii şi lucrări) în vederea îndeplinirii misiunii asumate şi a obiectivelor trasate de către UPSC.
În vederea realizării misiunii respective, au fost trasate următoarele obiective:
- asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică;
- asigurarea utilizării eficiente a mijloacelor financiare prin aplicarea procedurilor de achiziţie corespunzătoare;
- comunicarea cu mediul intern şi extern în probleme referitoare la managementul achiziţiilor publice;
- primirea, păstrarea și eliberarea bunurilor.
Responsabilitățile Serviciului Achiziții Publice:
- concretizează necesarul achiziţionării bunurilor, lucrărilor şi serviciilor pentru UPSC, coordonîndu-le cu mijloacele financiare planificate, de comun cu membrii grupului de lucru aspect financiar;
- elaborează planul de achiziţii şi asigură îndeplinirea acestuia;
- asigură întocmirea şi înaintarea spre publicare a anunţului de intenţie privind achiziţiile prevăzute şi publicarea anunţurilor cu privire la organizarea licitaţiilor publice şi a concursurilor prin cererea ofertelor de preţ în Buletinul Achiziţiilor Publice, după necesitate;
- coordonează iniţierea procedurii de achiziţie (în baza demersurilor adresate conducerii UPSC privind necesarul de achiziţii), parametrii tehnici şi cantitativi ai obiectului achiziţiilor;
- asigură elaborarea documentelor de licitaţie şi altor documente de atragere a ofertelor;
- asigură semnarea de către întreg grupul de lucru pentru achiziţii a declaraţiei de confidenţialitate şi imparţialitate;
- participă la evaluarea ofertelor înaintînd propuneri de rigoare;
- examinează ofertele în mod confidenţial şi nu divulgă informaţia privind evaluarea şi compararea ofertelor persoanelor neimplicate oficial în aceste proceduri sau ofertanţilor;
- asigură întocmirea şi păstrarea contractelor şi dosarelor de achiziţie publică;
- vizează contractele, dările de seamă şi alte documente adiţionale privind achiziţiile publice;
- monitorizează executarea prevederilor contractuale în termenele stabilite;
- previne neexecutarea în termen a prevederilor contractuale.
2024
2023
- Planul de achizitie rectificat al bunurilor, lucrarilor și serviciilor în UPSC, pentru anul 2023, Proces-verbal nr. 2 din 28.09.2023
- Proces-verbal nr.9 din 04.07.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Proces-verbal nr.7 din 27.06.2023 Echipament și accserorii pentru computer
- Proces-verbal nr.3 din 29.05.2023 Mobilă
- Proces-verbal nr.2 din 22.05.2023 Mobilă
- Proces-verbal nr.1 din 02.03.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Decizie nr.3 din 31.05.2023 Mobilă
- Decizie nr. 2 din 22.05.2023 Mobilă
- Decizie de reevaluare nr.11 din 19.09.23 Materiale de construcții și articole conexe
- Decizie de atribuire NR. 7 din 28.06.2023 Echipament și accesorii pentru computer
- Decizia nr.9 din 27.07.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Decizia nr. 10 din 07.08.2023 Materiale de construcții și articole conexe lotul 2
- Decizia de atribuire nr.1 din 15.03.2023 Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Darea de seamă nr.6 din 06.07.2023 Echipament și accesori pentru computer
- Darea de seamă nr.2 din 29.05.2023 Mobilă
- Darea de seamă nr. 3 din 12.06.2023 Mobilă
- Dare de seamă nr.1 din 27.03.2023 Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Anunț de intenție nr.2 din 27.03.2023 Materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de intenție nr.1 din 03.02.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Anunț de atribuire nr.6 din 06.07.2023 Echipament și accesori pentru computer
- Anunt_de_participare din 22.05.2023 Mobilă
- Anunt de participare Materiale de constructii și articole conexe
- Anunt de participare Lucrări de schimbare a tâmplăriilor
- Anunt de participare Echipamente și accesorii pentru computer
- Anunt de participare din 16.05.2023 Mobilă
- Anunt de atribuire nr.1 din 27.03.2023 Lucrări de schimbare a tîmplăriilor
- Proces verbal nr.10 din 24.08.2023 Lucrări căminul nr. 6
- Proces verbal nr.8 din 29.06.2023 Electricitate și echipamente electrice
- Proces verbal nr.5 din 21.06.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Proces verbal nr.4 din 09.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Proces verbal nr. 6 din 23.06.2023 Articole sanitare
- Decizie de atribuire nr.6 din 28.06.2023 Articole sanitare
- Decizie de atribuire nr.4 din 16.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Decizie de atribuire din 07.09.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Decizie de atribuire din 07.09.2023 Lucrări căminul nr.6
- Decizie de anulare nr.8 din 07.07.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Decizie de anulare din 29.08.2023 Lucrări de reparație blocul nr.1
- Decizia nr.8 din 26.07.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Darea de seamă nr.11 din 25.09.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Darea de seamă nr.10 din 25.09.2023 Lucrări căminul nr. 6
- Darea de seamă nr. 4 din 27.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Darea de seamă de anulare nr.7 din 07.07.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Darea de seama nr.8 din 07.08.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Dare de seamă nr.5 din 06.07.2023 Articole sanitare
- Dare de seamă de anulare din 29.08.2023 Lucrări de reparație blocul nr.1
- Anunț de participare Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Anunț de participare Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Anunț de participare Lucrări căminul nr. 6
- Anunț de participare Lucrări de reparație blocul nr.1
- Anunț de intenție nr.7 din 27.03.2023 Lucrări de reparație căminul nr.3B
- Anunț de intenție nr.4 din 27.03.2023 Lucrări de reparație capitală blocul nr.3
- Anunț de intenție nr. 9 din 26.06.2023 Lucrări căminul nr.6
- Anunț de intenție nr.3 din 27.03.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Anunț de atribuire nr.5 din 06.07.2023 Articole sanitare
- Anunt de participare Electricitate și consumabile electrice
- Anunt de participare Articole sanitare
- Anunt de atribuire nr. 7 din 07.08.2023 Electricitate și consumabile electrice
- Anunt de atribuire nr. 4 din 27.06.2023 Lucrări de reparație căminul nr. 3B
- Planul de achizitii, rectificat, al bunurilor, lucrărilor și serviciilor al I.P. Universitatea Pedagogica de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, pentru anul 2023, P-V nr 1, din 30.08.2023
- Planul de achizitii, rectificat, al bunurilor, lucrărilor și serviciilor al I.P. Universitatea Pedagogica de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, pentru anul 2023, P-V nr 12, din 22.06.2023
- Cerere de exprimare a interesului
- Cerere de exprimare a interesului
- Cerere de exprimare a interesului și termenii de referință
- Planul de achiziții publice pentru anul 2023
- Anunț de atribuire, Nr. 1 din 27.03.2023
- Dare de seamă de atribuire a contractului de achiziții publice, Nr. 1 din 27.03.2023
- Anunț de atribuire, Nr. 1 din 03.02.2023
- Anunț de participare în procedura de achiziție: Licitație deschisă
- Anunț specific de achiziții (Pachete software și sisteme informatice)
- Anunț specific de achiziții (Echipamente de rețea și video)
2022
- Situații financiare pentru 2022
- Planul de achiziții publice pentru anul 2022
- Planul de achiziții publice pentru anul 2022 (modificat)
- Anunț de atribuire Nr. 5 din 13.07.2022
- Anunț de atribuire Nr. 2 din 03.06.2022
- Anunț de atribuire Nr. 2 din 07.04.2022
- Anunț de atribuire Nr. 4 din 04.07.2022
- Anunț de intenție Echipamente electrice
- Anunț de participare Echipamente electrice
- Anunț de participare Lucrări de reparație Tavan în bl. 6
- Anunț de participare materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de participare materiale de construcții și articole conexe
- Anunț de participare Schimbare tâmplării
- Dare de seamă Nr. 1 din 28.03.2022
- Dare de seamă Nr. 2 din 03.06.2022
- Dare de seamă Nr. 4 din 04.07.2022
- Dare de seamă Nr. 5 din 13.07.2022
- Dare de seamă Nr. 2 din 07.04.2022
- Decizie de atribuire a contractului de achiziții publice, Nr. II din 15.03.2022
- Decizia de atribuire Nr. 4 din 06.06.2022
- Decizia grupului de lucru Nr. 3 din 26.05.2022
- Decizia de atribuire reevaluare Nr. 5 din 23.06.2022
- Decizie de atribuire Nr. 1 din 30.03.2022
- Decizie reevaluare 06 din 05.07.2022 Tavan
- Invitație de participare Nr. 01-12-362 din 18.03.2022
- Proces – verbal Nr. 1 din 25.03.2022
- Proces – verbal Nr. 4 din 11.05.2022
- Proces – verbal Nr. 5 din 23.05.2022
- Proces – verbal Nr. 6 din 06.06.2022
- Proces – verbal Nr. 9 din 29.06.2022
2021
- Situații financiare pentru 2021
-
Anunț de atribuire a contractului pentru lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 22 iunie 2021
-
Decizie de atribuire licitație lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 11 iunie 2021
-
Darea de seamă licitație lucrări de reparație cămine, Nr. 1 din 22 iunie 2021
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică (2021)
- Planul de achiziție a bunurilor pentru anul 2021 (modificat)
- Planul de achiziție a bunurilor pentru anul 2021
2020
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mare (2020)
- Darea de seamă privind realizarea achizițiilor publice de valoare mică (2020)
- Planul de achiziție pentru anul 2020
Arhivă (disponibilă pe versiunea anterioară a site-ului)