Skip to content

Achiziții Publice

Serviciul achiziții publice

Misiunea  Serviciului  Achiziții  Publice  constă  în  asigurarea  resurselor  materiale necesare (bunuri, servicii şi lucrări) în vederea îndeplinirii misiunii asumate şi a obiectivelor trasate de către UPSC.

 În vederea realizării misiunii respective, au fost trasate  următoarele obiective:

  • asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică;
  •  asigurarea utilizării eficiente a mijloacelor financiare prin aplicarea procedurilor de achiziţie corespunzătoare;
  • comunicarea cu mediul intern şi extern în probleme referitoare la managementul achiziţiilor publice;
  • primirea, păstrarea și eliberarea bunurilor.

Responsabilitățile Serviciului Achiziții Publice:

  • concretizează necesarul achiziţionării bunurilor, lucrărilor şi serviciilor pentru UPSC, coordonîndu-le cu mijloacele financiare planificate, de comun cu membrii grupului de lucru aspect financiar;
  • elaborează planul de achiziţii şi asigură îndeplinirea acestuia;
  • asigură întocmirea şi înaintarea spre publicare a anunţului de intenţie privind achiziţiile prevăzute şi publicarea anunţurilor cu privire la organizarea licitaţiilor publice şi a concursurilor prin cererea ofertelor de preţ în Buletinul Achiziţiilor Publice, după necesitate;
  • coordonează iniţierea procedurii de achiziţie (în baza demersurilor adresate conducerii UPSC privind necesarul de achiziţii), parametrii tehnici şi cantitativi ai obiectului achiziţiilor;
  • asigură elaborarea documentelor de licitaţie şi altor documente de atragere a ofertelor;
  • asigură semnarea de către întreg grupul de lucru pentru achiziţii a declaraţiei de confidenţialitate şi imparţialitate;
  • participă la evaluarea ofertelor înaintînd propuneri de rigoare;
  • examinează ofertele în mod confidenţial şi nu divulgă informaţia privind evaluarea şi compararea ofertelor persoanelor neimplicate oficial în aceste proceduri sau ofertanţilor;
  • asigură întocmirea şi păstrarea contractelor şi dosarelor de achiziţie publică;
  • vizează contractele, dările de seamă şi alte documente adiţionale privind achiziţiile publice;
  • monitorizează executarea prevederilor contractuale în termenele stabilite;
  • previne neexecutarea în termen a prevederilor contractuale.

2025

„În contextul noilor reglementări în domeniul achizițiilor publice, privind utilizarea Sistemului informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice”, toate anunțurile de participare, inclusiv documentația de atribuire, la procedurile de achiziții publice sunt plasate în „Registrul de Stat al Achizițiilor Publice” (SIA RSAP MTender)”

2024

2023

2022

2021

2020

🗃️ Arhivă (disponibilă pe versiunea anterioară a site-ului)