- Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
- ID Proiect: P167790
- Denumirea subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii (ACRVP)
- Denumirea instituției: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
- Procedura de achiziție: Cerere de oferte Bunuri, (Licitație națională cu un singur plic)
- Numărul cererii de cotații: MD-PEDAGOGUNI-352238-GO-RFB
- Denumirea obiectului achiziției: Echipament informațional şi accesorii
- Data limită de depunere a ofertelor: 12.01.2024, ora 11.00
Denumirea ofertanților | Data de recepționare a ofertei | Numărul lotului pentru care sa depus oferta | Valoarea ofertei |
„Vec” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.1 | 1,741,100.00 MDL |
„Vec” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.1 | 79,360.00 MDL |
„Vec” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.1 | 171,250.00 MDL |
„Video Technic Systems” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.1 | 150,964.00 EUR |
„Video Technic Systems” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.2 | 13,458.00 EUR |
„Video Technic Systems” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.3 | 15,879.00 EUR |
„Video Technic Systems” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.7 | 6,460.00 EUR |
„Genial Invest” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.1 | 2,840,000.00 MDL |
„Genial Invest” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.2 | 200,000.00 MDL |
„BTS Pro” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.3 | 217,165.00 MDL |
„BTS Pro” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.4 | 8,105,825.00 MDL |
„BTS Pro” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.5 | 428,850.00 MDL |
„BTS Pro” SRL | 12.01.2024 | Lotul nr.6 | 1,531,650.00 MDL |
- Denumirea Ofertanților care au prezentat cotații, cu indicarea datei de recepționare a cotației și a valorii evaluate:
- Denumirea, adresa Ofertantului căruia i s-a atribuit contractual:
Lotul 1: „Genial Invest” SRL, Chișinău, Strada. Alexandru Hâșdeu 106, MD-2005, Republica Moldova
Lotul 2: „Vec” SRL, Chișinău, Strada Bulgară 19, apartamentul 3, MD-2065, Republica Moldova
Lotul 3: „Vec” SRL, Chișinău, Strada Bulgară 19, apartamentul 3, MD-2065, Republica Moldova
Lotul 4: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova
Lotul 5: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova
Lotul 6: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova
Lotul 4: „Video Technicc Systems” SRL, București Sectorul 2, Strada SILOZULUI, Nr.19, Etaj 3, România
- Suma contractelor:
Denumirea lotului | Denumirea ofertantului | Valoarea contractului propus spre atribuire |
Lotul 1 | „Genial Invest” SRL | 3,259,950.00 MDL[1] |
Lotul 2 | „Vec” SRL | 79,360.00 MDL |
Lotul 3 | „Vec” SRL | 171,250.00 MDL |
Lotul 4 | „BTS Pro” SRL | 9,333,475.00 MDL [2] |
Lotul 5 | „BTS Pro” SRL | 492,000.00 MDL[3] |
Lotul 6 | „BTS Pro” SRL | 1,664,850.00 MDL[4] |
Lotul 7 | „Video Technic Systems” SRL | 7,752.00 EUR[5] |
Președintele grupului de lucru pentru achiziții
Fomov Mariana__________________________
[1] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte s-au acumulate economii ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA).
Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:
- Panourilor interactive 65 (poziția 1.1, lotul nr. 1) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 14 unități (14unități*15%=2,1 unități)).
- Panourilor interactive 75 (poziția 1.2, lotul nr. 1) cu 3 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 22 unități (22unități*15%=3,3 unități)).
- Panourilor interactive 86 (poziția 1.3, lotul nr. 1) cu 5 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 32 unități (32unități*15%=4,8 unități).
- Stand mobil reglabil (poziția 1.4, lotul nr. 1) cu 1 unitate. În documentația de achiziție au fost solicitate 8 unități (8 unități*15%=1,2 unități).
Costul serviciilor conexe ofertate în Formularul Preţ şi grafic de livrare-Servicii conexe pentru Instalarea, setarea și punerea în funcțiune a echipamentului inclusiv materialele și cablurile și conectorii necesari pentru 68 unități de Panouri interactive constituie 68,000.00 lei. Pentru 1 unitate de Panou interactiv costul serviciilor constituie 1,000.00 lei (68,000.00/68 unități).Prin urmare pentru 10 unități de panouri interactive pentru care sa solicitat acceptul ofertantului serviciile conexe constituie 10,000.00 lei (1,000.00*10 unități).
Respectiv, sa majorarat cantitățile de bunuri și Serviciilor Conexe după cum urmează: Pentru poziția 1.1 cu 2 unități: poziția 1.2 cu 3 unități; poziția 1.3 cu 5 unități și poziția 1.4 cu 1 unitate, serviciile conexe pentru 10 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 3,259,950.00 MDL.
[2] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA).
Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:
- Calculatoare All-in-One (poziția 4.1, lotul nr. 4) cu 32 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 210 unități (210 unități*15%=31,5 unități).
- Laptop (Brand Name International) (poziția 4.2, lotul nr. 4) cu 30 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 200 unități (200 unități*15%= 30,0 unități).
- Workstation PC (Brand Name International) (poziția 4.3, lotul nr. 4) cu 10 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 65 unități (65 unități*15%=9,75 unități).
- Tablete (Brand Name International) (poziția 4.4, lotul nr. 4) cu 3 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 22 unități (22 unități*15%= 3,3 unități).
Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 4.1 cu 32 unități: poziția 4.2 cu 30 unități; poziția 4.3 cu 10 unități și poziția 4.4 cu 3 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 9,333,475.00 MDL.
[3] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA).
Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:
- Imprimantă (MFD) Laser (poziția 5.1, lotul nr. 5) cu 5 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 35 unități (35 unități*15%=5,25 unități).
- Imprimantă (MFD) InkJet (poziția 5.2, lotul nr. 5) cu 2 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%= 2,25 unități).
- Scanere pentru documente (poziția 5.3, lotul nr. 5) cu 1 unitate În documentația de achiziție au fost solicitate 4 unități (4 unități*15% = 0,6 unități).
Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 5.1 cu 5 unități: poziția 5.2 cu 2 unități; poziția 5.3 cu 1 unitate, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 492,000.00 MDL.
[4] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA).
Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:
- Echipament de rețea (Swichi POE) (poziția 6.2, lotul nr. 6) cu 2 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%=2,25 unități).
- Echipament de rețea (WiFi Acces Point) (poziția 6.4, lotul nr. 6) cu 8 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 53 unități (53 unități*15%= 7,95 unități).
- Echipament de rețea (Dulapuri metalice 19”) (poziția 6.5, lotul nr. 6) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15% = 2,4 unități).
Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 6.2 cu 2 unități: poziția 6.4 cu 8 unități; poziția 6.5 cu 2 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 1,664,850.00 MDL.
[5] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA).
Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității Proiectoarelor Epson EB-W49 (poziția 7.1, lotul nr. 7) cu 2 unități, fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (10 unități*15%= 1,5 unități).
Respectiv, sa propus majorarea cantității cu 2 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 7,752.00 EUR.
- Document integral, format PDF, aici.