Notificarea de atribuire a contractului. Echipament informațional și accesorii

  1. Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova          
  2. ID Proiect: P167790
  3. Denumirea subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii (ACRVP)
  4. Denumirea instituției: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
  5. Procedura de achiziție: Cerere de oferte Bunuri, (Licitație națională cu un singur plic)
  6. Numărul cererii de cotații: MD-PEDAGOGUNI-352238-GO-RFB
  7. Denumirea obiectului achiziției: Echipament informațional şi accesorii
  8. Data limită de depunere a ofertelor: 12.01.2024, ora 11.00
Denumirea ofertanțilorData de recepționare a oferteiNumărul lotului pentru care sa depus ofertaValoarea ofertei
  „Vec” SRL12.01.2024Lotul nr.11,741,100.00 MDL
„Vec” SRL12.01.2024Lotul nr.179,360.00 MDL
„Vec” SRL12.01.2024Lotul nr.1171,250.00 MDL
„Video Technic Systems” SRL12.01.2024Lotul nr.1150,964.00 EUR
„Video Technic Systems” SRL12.01.2024Lotul nr.213,458.00 EUR
„Video Technic Systems” SRL12.01.2024Lotul nr.315,879.00 EUR
„Video Technic Systems” SRL12.01.2024Lotul nr.76,460.00 EUR
„Genial Invest” SRL12.01.2024Lotul nr.12,840,000.00 MDL
„Genial Invest” SRL12.01.2024Lotul nr.2200,000.00 MDL
„BTS Pro” SRL12.01.2024Lotul nr.3217,165.00 MDL
„BTS Pro” SRL12.01.2024Lotul nr.48,105,825.00 MDL
„BTS Pro” SRL12.01.2024Lotul nr.5428,850.00 MDL
„BTS Pro” SRL12.01.2024Lotul nr.61,531,650.00 MDL
  • Denumirea Ofertanților care au prezentat cotații, cu indicarea datei de recepționare a cotației și a valorii evaluate:
  1. Denumirea, adresa Ofertantului căruia i s-a atribuit contractual:

Lotul 1: „Genial Invest” SRL, Chișinău, Strada. Alexandru Hâșdeu 106, MD-2005, Republica Moldova

Lotul 2: „Vec” SRL, Chișinău, Strada Bulgară 19, apartamentul 3, MD-2065, Republica Moldova

Lotul 3: „Vec” SRL, Chișinău, Strada Bulgară 19, apartamentul 3, MD-2065, Republica Moldova

Lotul 4: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova

Lotul 5: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova

Lotul 6: „BTS Pro” SRL, Chișinău, Strada.Ion Creangă 6-V, MD-2071, Republica Moldova

Lotul 4: „Video Technicc Systems” SRL, București Sectorul 2, Strada SILOZULUI, Nr.19, Etaj 3, România

  1. Suma contractelor:
Denumirea lotuluiDenumirea ofertantuluiValoarea contractului propus spre atribuire
Lotul 1„Genial Invest”  SRL3,259,950.00 MDL[1]
Lotul 2„Vec” SRL79,360.00 MDL
Lotul 3„Vec” SRL171,250.00 MDL
Lotul 4„BTS Pro” SRL9,333,475.00 MDL [2]
Lotul 5„BTS Pro” SRL492,000.00 MDL[3]
Lotul 6„BTS Pro” SRL1,664,850.00 MDL[4]
Lotul 7„Video Technic Systems” SRL  7,752.00 EUR[5]

Președintele grupului de lucru pentru achiziții

Fomov Mariana__________________________


[1] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte s-au acumulate economii ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:

  1. Panourilor interactive 65 (poziția 1.1, lotul nr. 1) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 14 unități (14unități*15%=2,1 unități)).
  2. Panourilor interactive 75 (poziția 1.2, lotul nr. 1) cu 3 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 22 unități (22unități*15%=3,3 unități)).
  3. Panourilor interactive 86 (poziția 1.3, lotul nr. 1) cu 5 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 32 unități (32unități*15%=4,8 unități).
  4. Stand mobil reglabil (poziția 1.4, lotul nr. 1) cu 1 unitate. În documentația de achiziție au fost solicitate 8 unități (8 unități*15%=1,2 unități).

Costul serviciilor conexe ofertate în Formularul Preţ şi grafic de livrare-Servicii conexe pentru Instalarea, setarea și punerea în funcțiune a echipamentului inclusiv materialele și cablurile și conectorii necesari pentru 68 unități de Panouri interactive constituie 68,000.00 lei. Pentru 1 unitate de Panou interactiv costul serviciilor constituie 1,000.00 lei (68,000.00/68 unități).Prin urmare pentru 10 unități de panouri interactive pentru care sa solicitat acceptul ofertantului serviciile conexe constituie 10,000.00 lei (1,000.00*10 unități).

Respectiv, sa majorarat cantitățile de bunuri și Serviciilor Conexe după cum urmează: Pentru poziția 1.1 cu 2 unități: poziția 1.2 cu 3 unități; poziția 1.3 cu 5 unități și poziția 1.4 cu 1 unitate,  serviciile conexe pentru 10 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 3,259,950.00 MDL.

[2] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:

  1. Calculatoare All-in-One (poziția 4.1, lotul nr. 4) cu 32 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 210 unități (210 unități*15%=31,5 unități).
  2. Laptop (Brand Name International) (poziția 4.2, lotul nr. 4) cu 30 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 200 unități (200 unități*15%= 30,0 unități).
  3. Workstation PC (Brand Name International) (poziția 4.3, lotul nr. 4) cu 10 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 65 unități (65 unități*15%=9,75 unități).
  4. Tablete (Brand Name International) (poziția 4.4, lotul nr. 4) cu 3 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 22 unități (22 unități*15%= 3,3 unități).

Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 4.1 cu 32 unități: poziția 4.2 cu 30 unități; poziția 4.3 cu 10 unități și poziția 4.4 cu 3 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 9,333,475.00 MDL.

[3] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:

  1. Imprimantă (MFD) Laser (poziția 5.1, lotul nr. 5) cu 5 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 35 unități (35 unități*15%=5,25 unități).
  2. Imprimantă (MFD) InkJet  (poziția 5.2, lotul nr. 5) cu 2 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%= 2,25 unități).
  3. Scanere pentru documente (poziția 5.3, lotul nr. 5) cu 1 unitate În documentația de achiziție au fost solicitate 4 unități (4 unități*15% = 0,6 unități).

Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 5.1 cu 5 unități: poziția 5.2 cu 2 unități; poziția 5.3 cu 1 unitate, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 492,000.00 MDL.

[4] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității echipamentelor fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat, la următoarele poziții:

  1. Echipament de rețea (Swichi POE) (poziția 6.2, lotul nr. 6) cu 2 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15%=2,25 unități).
  2. Echipament de rețea  (WiFi Acces Point) (poziția 6.4, lotul nr. 6) cu 8 unități În documentația de achiziție au fost solicitate 53 unități (53 unități*15%= 7,95 unități).
  3. Echipament de rețea  (Dulapuri metalice 19”) (poziția 6.5, lotul nr. 6) cu 2 unități. În documentația de achiziție au fost solicitate 15 unități (15 unități*15% = 2,4 unități).

Respectiv, sa propus majorarea cantităților după cum urmează: Pentru poziția 6.2 cu 2 unități: poziția 6.4 cu 8 unități; poziția 6.5 cu 2 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 1,664,850.00 MDL.

[5] În rezultatul evaluării ofertelor primite în cadrul cererii de oferte au fost s-au constatat economii, ce permit majorarea cantității Bunurilor și Serviciilor Conexe, cu până la 15%, fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale Ofertei în conformitate cu IPO 42, Secțiunea II – Fișa cu date a ofertei (FDA). 

Astfel, ținând cont de necesitățile instituției, la decizia grupului de lucru, s-a înaintat ofertantului solicitarea de acceptare a majorării cantității Proiectoarelor Epson EB-W49 (poziția 7.1, lotul nr. 7) cu 2 unități, fără a fi efectuate modificări a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat. În documentația de achiziție au fost solicitate 10 unități (10 unități*15%= 1,5 unități).

Respectiv, sa propus majorarea cantității cu 2 unități, propunerea finală de atribuire a contractului constituind 7,752.00 EUR.

  • Document integral, format PDF, aici.

Loading