Managerii instituționali, coordonatorii ai programelor de studii, cadrele didactice din cadrul UPSC, s-au reunit la data de 10.02.2023 într-o nouă sesiune de formare în cadrul Programului de asigurare și îmbunătățire a calității activității UPSC.
Subiectele propuse spre discuție de către Secția Asigurarea Calității și Dezvoltare Curriculară au vizat standardelor de acreditare 9 – 10:
- Accesul la informațiile de interes public este un drept important al omului și un instrument de îmbunătățire a calității programelor de studii;
- Asigurarea calității din perspectiva monitorizării și revizuirii periodice a programului de studii;
- Ciclicitatea proceselor de asigurare a calității în cadrul UPSC.
În calitate de invitați, alături de cele cca 90 pe persoane, au fost prezenți prorectorul pentru activitatea didactică, managerii subdiviziunilor care acordă suport catedrelor în asigurarea calității programelor de studii, printre care: Secția Resurse Umane, Direcția de Tehnologii Informaționale, Direcția de Comunicare, Imagine și Marketing Instituțional, Direcția Management Academic și Asigurarea Calității.