Anunț specific de achiziții. Cerere de cotații – Bunuri. Mobilier

Anunț specific de achiziții

Cerere de cotații – Bunuri

Țara: Republica Moldova

Instituția: Instituția Publică Universitatea  Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău

Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova                            

  1. ID Proiect: 6542-MD

Titlul subproiectului: ,,CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance)

Obiectul achiziției: Mobilier

Ref. Nr.: MD-PEDAGOGUNI-477245-GO-RFQ

Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului ,,CONSOLIDAREA EDUCAȚIEI ÎN CARIERA DIDACTICĂ PENTRU PERFORMANȚA PROFESIONALĂ (EduPerformance)

  1. În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției de Mobilier.
  2. Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte electronic (poștă electronică), fie pe suport de hârtie pentru achiziționarea:
Nr. lotDenumirea loturilor
Lotul 1Mobilier de laborator
Lotul 2Mobilă modulară
Lotul 3Scaune
Lotul 4Tribune portabile
  • Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
  • Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:

Instituția Publică Universitatea  Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău

Strada Ion Creangă, nr.1, or. Chișinău, MD-2069, Republica Moldova
Blocul 2, Etajul 2, biroul 30
Guțu Mihaela, Tel: +373 22-24-07-91
E-mail: achizitii.bm2@upsc.md
Web: https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/

Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5,  înainte de 03.04.2024, ora 11:00.

Ofertele întîrziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.

  • Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.

Semnătura Managerului de proiect EduPerformance

Nume Prenume: CHIRIAC TATIANA

  • Document integral, format PDF, aici.

Loading