UPSC anunță concurs pentru ocuparea posturilor didactice și științifico-didactice vacante

În temeiul Hotărârii Senatului UPSC din 31.10.2024 (proces-verbal nr. 3), I.P. Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău anunță concurs pentru suplinirea posturilor didactice și științifico-didactice vacante:

Conferențiar universitar:

Catedra de Filologie engleză 1 post
Catedra de Pedagogia preșcolară, educație fizică și dans 1 post
Catedra de Psihologie 1 post
Catedra de Psihopedagogie și psihopedagogie specială 1 post

Lector universitar:

Catedra  de Filologie romanică și germană  – 1 post
Catedra de Pedagogia preșcolară, educație fizică și dans 1 post
Catedra de Psihopedagogie și psihopedagogie specială  1 post

Asistent universitar:

Catedra de Artă decorativă  3 posturi
Catedra de Pictură 1 post
Catedra de Studiul artelor, grafică şi metodologia instruirii 5 posturi
Catedra de Istorie și științe sociale 2 posturi

Atribuțiile/activitățile aferente funcției scoase la concurs sunt stipulate în Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor didactice, științifico-didactice și științifice în cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău  și în Fișa postului.

CALENDARUL CONCURSULUI

Termenele desfășurării concursuluiEtapa desfășurării concursului /Documente, acțiuniLoculOre de lucruPersoana de contact
  04.11.2024 –  04.12.2024Depunerea dosarelor  Direcția Managementul resurselor   bl.2, bir. 278:00-16:00Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor Mihalache Angela, specialist principal, DMR
   05.12.2024 – 10.12.2024Analizarea și evaluarea  la catedră a dosarelor de concurs ale candidaților, primite de la Direcția Managementul resurselor.Catedra de specialitate8:00-16:00Șeful catedrei de specialitate
11.12.2024 –  13.12.2024Evaluarea dosarelorMembrii Comisiei de concurs  8:00-16:00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
13.12.2024Aprobarea orarului susținerii prezentărilor publice. Plasarea avizului  pe panou informațional al catedrelor de specialitateComisia de concurs; Panou informațional al catedrelor de specialitate (blocurile de studii )13:00-16:00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei de concurs; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
   17.12.2024 – 18.12.2024Susținerea prezentărilor de către candidați în ședințele publice cu participarea membrilor catedrei de specialitateMembrii Comisiei de concurs14.00–17.00Ceprga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
19.12.2024Validarea rezultatelor de către Senat 13.10-15.00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei;  
20.12.2024Publicarea rezultatelor concursului pe site-ul upsc.mdDirecția Managementul resurselor,  8.00-16.00Costru Tatiana, Șef  Direcția managementul resurselor  

Candidații la concursul pentru ocuparea posturilor științifico-didactice, în termen de 30 de zile de la publicarea avizului pot depune dosarul la Direcția Managementul resurselor  a Universității.

 Dosarul de participare la concurs va conține:

  1. Cererea de participare la concurs (Anexa nr. 2);
  2. Copia actului de identitate;
  3. Curriculumul Vitae Europass;
  4. Copiile diplomelor de studii și suplimentele (licență/master/doctor/doctor habilitat);
  5. Copiile  atestatului de conferențiar universitar/profesor universitar, în cazul pretendenților la funcțiile de conferențiar și profesor universitar;
  6. Lista lucrărilor științifice și științifico-didactice publicate, de creație (pentru domeniul artei) și performanță sportivă (pentru domeniul sport), pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
  7. Lista formărilor de dezvoltare profesională cu documente doveditoare, pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
  8. Lista participărilor candidatului la manifestări științifice internaționale și naționale (conferințe, colocvii, simpozioane etc., pentru ultimii 5 ani de activitate), cu documente doveditoare (Anexa nr. 2.c);
  9. Confirmări privind participarea candidatului în echipa de implementare a proiectelor de cercetare științifică/dezvoltare instituțională/transfer tehnologic/internaționale și /sau naționale (Erasmus, Jean Monet, DW etc.), pentru ultimii 5 ani de activitate;
  10. Dovada privind realizarea a 2 activități didactice publice, realizate în cadrul Catedrei, pe durată organizării și desfășurării concursului propriu-zis (Extras din procesul-verbal al ședinței Catedrei/Departamentului);
  11. Fișa deautoevaluare pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.5) completată de candidat, cu bifarea indicatorilor de performanță, în baza cărora a fost acumulat punctajul. Orice activitate inclusă va fi confirmată prin documente probatoare (copii ale certificatelor, linkuri etc.);
  12. Dovezi relevante pentru îndeplinirea cerințelor minime pentru fiecare indicator în baza căruia a fost acumulat punctajul indicat;
  13. Declarația pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar (Anexa nr. 4);
  14. Acordul candidatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa nr. 3).

Adresa la care poate depune dosarul candidatul: 

  • Pentru dosare în format electronic – poșta electronică dru@upsc.md
  • Pentru dosare în varianta imprimată – mun. Chișinău, str. Ion Creangă 1, blocul de studii nr.2, et.2, biroul 27, Direcția Managementul resurselor. 

Informații suplimentare:

Loading