Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: 6542-MD
Titlul subproiectului: Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii, (ACRVP)
Obiectul achiziției: Elaborarea designului și tipărirea panourilor și imaginilor promoționale pentru amenajarea spațiilor educaționale
Ref. Nr.MD-PEDAGOGUNI-455089-NC-RFQ
- Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în Proiectul Învățământul Superior din Moldova și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U-02 din 24 octombrie 2022 pentru realizarea subproiectului: „Asigurarea calității și relevanței formării profesionale a viitorilor pedagogi prin programe de studii inovative și conexe la piața muncii (ACRVP)”.
În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției servicii de elaborarea designului și tipărirea panourilor și imaginilor promoționale pentru amenajarea spațiilor educaționale.
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea serviciilor de elaborarea designului și tipărirea panourilor și imaginilor promoționale pentru amenajarea spațiilor educaționale.
- Contractarea unei companii în scopul elaborării designului și tipăririi materialelor promoționale pentru amenajarea spațiilor educaționale (bannere, roll-up-uri, panouri, imagini decorative (perete), hărți decorative perete, litere volumetrice etc.)
Lot | Denumirea serviciilor | Cantitate, ex. |
Lotul nr. 1 Roll-up-uri | Roll-up-uri dreptunghiulare | 20 bucăți |
Lotul nr. 2 Hărți interactive | Hărți interactive de perete, multicolore (cu iluminare led) | 4 bucăți |
Lotul nr. 3 Panouri informaționale | Panouri informaționale din sticlă organică cu imprimare logo-ul UPSC, logo-urile Facultăților | 11 bucăți |
Panouri informaționale din sticlă organică cu imprimare denumiri centre/ clase | 15 bucăți | |
Lotul nr. 4 Panouri informaționale cu litere volumetrice 3D | Panouri din sticlă organică cu litere volumetrice 3D cu iluminare frontală/ fundal, logo-ul și denumirea: UNIVERSITATEA PEDAGOGICĂ DE STAT „ION CREANGĂ” DIN CHIȘINĂU | 3 bucăți |
Lotul nr. 5 Casete și imagini decorative | Casete și imagini decorative educaționale, cuvinte și/ sau forme geometrice 3D, cu iluminare led pe o singură parte | 20 bucăți |
- Achiziția se va desfășura prin procedura de Cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”) și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție de la:
Instituția Publică Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău:
Strada Ion Creangă, nr.1, or. Chișinău, MD-2069, Republica Moldova
Blocul 2, Etajul 2, biroul 30,
Guțu Mihaela, Tel: +373 22-24-07-91;
E-mail: achizitii.bm@upsc.md.
Web: https://upsc.md/proiect-invatamantul-superior-din-moldova/
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa indicată în punctul 5, înainte de 14.11.2024, ora 11:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
SEMNĂTURA
SAVA LUCIA ___________________
- Documentul integral, format PDF, aici.