Secția Asigurarea Calității și Dezvoltare Curriculară (în continuare SACDC) este o subdiviziune direct subordonată șefului Direcției Management Academic și Asigurarea Calității (DMAAC), fiind responsabilă de coordonarea şi realizarea conformității Sistemului de Management al Calității (SMC), cu standardele de referință şi derularea activităților curente, legate de evaluarea şi asigurarea calității, la nivel de universitate.
Misiunea Secției Asigurare a Calității și Dezvoltare Curriculară este de a promova și menține calitatea și performanța în toate domeniile de activitate, menite să asigure progresul academic în corespundere cu provocările societății moderne, nevoilor studenților, cadrelor didactice și ale personalului auxiliar.
Scopul SACDC rezidă în implementarea proceselor SMC: planificarea, realizarea, monitorizarea, optimizarea continuă a serviciilor educaționale oferite de UPSC, racordate la nevoile și așteptările beneficiarilor UPSC, în raport cu cerințele pieței muncii.
- participarea la stabilirea standardelor de referință privind calitatea instituțională;
- elaborarea, implementarea cadrului normativ în vederea asigurării calității proceselor educaţionale;
- menținerea, dezvoltarea și îmbunătățirea SMC la nivel de universitate;
- elaborarea procedurilor de proces şi procedurilor de sistem privind asigurarea calităţii;
- elaborarea şi implementarea instrumentelor de monitorizare și evaluare a calității în cadrul UPSC;
- evaluarea calităţii programelor de studii din cadrul UPSC;
- monitorizarea activităţii Comitetelor de calitate, Comisiilor de calitate;
- coordonarea acțiunilor de audit intern la nivel universitar;
- coordonarea şi/sau desfășurarea instruirilor pentru comunitatea academică UPSC în domeniul asigurării şi sporirii culturii calităţii;
- acordarea consultanței privind managementul calității etc.
- Organizarea funcționalității SMC în UPSC, oferind suport structurilor instituționale, privind menținerea și creșterea calității serviciilor educaționale, astfel asigurând excelența în învățământul pedagogic universitar;
- Elaborarea/actualizarea documentele necesare pentru consolidarea și implementarea SMC universitar;
- Efectuarea auditului intern în vederea respectării standardelor naționale de referință, a standardelor de acreditare etc.
- Dezvoltarea și promovarea culturii calității la nivel instituțional, prin aplicarea standardelor de calitate, a prevederilor Manualului calității din cadrul UPSC etc.
Cadru normativ
Hotărâri de Guvern/ Ordine
Lege nr. LP982/2000 din 11.05.2000 privind accesul la informație
- Codul Educaţiei al Republicii Moldova, Nr. CP152/2014 din 17.07.2014
- Hotărâre nr. 944 din 14.11.2014 cu privire la aprobarea Strategiei de dezvoltare a educaţiei pentru anii 2014-2020 „Educaţia – 2020”
- Hotărâre nr. HG482/2017 din 28.06.2017 cu privire la aprobarea Nomenclatorului domeniilor de formare profesională şi al specialităţilor în învățămîntul superior
- MECC, Ordin din 35.05.2019, nr. 635, cu privire la măsurile antiplagiat în instituțiile de învățământ superior
- MECC, Ordin din 09.10.2020, nr. 1111, cu privire Ia aprobarea Metodologiei de evaluare a dosarelor pentru acordarea Bursei de excelență a Guvernului și Bursei pe științifice pentru studenții-doctoranzi
- MECC, Ordin din 01.07.2020, nr. 618, cu privire la Rapoartele de activitate a instituției de învățământ superior
- Plan național de acțiuni privind asigurarea calității învățământului superior din Republica Moldova pentru perioada 2021-2023, aprobat de Consiliul de conducere al Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare, Decizia nr. 53 din 25 iunie 2021
- Hotărâre nr. HG485/2022 din 13.07.2022 cu privire la reorganizarea prin fuziune (absorbție) a unor instituții din domeniile educației, cercetării și inovării și modificarea unor Hotărâri ale Guvernului
- Regulament – cadru al catedrei instituţiei de învăţământ superior, Anexa Nr. 1 la Ordinul Nr. 671 din 06.08.2010
- ME, Ordinul nr. 969, din 10 septembrie 2014, cu privire la aprobarea și punerea în aplicare a Regulamentului-cadru cu privire la organizarea și funcționarea structurilor de autoguvernanță studențească
- ME, Ordinul nr. 474, din 10 mai 2016, cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și desfășurarea învățământului superior la distanță
- Recomandări – cadru de îmbunătățire a calității programelor de studii în instituțiile de învățământ superior din Republica Moldova
- Procedura de monitorizare post-evaluare a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă, aprobată în ședința Consiliului de Conducere al ANACEC din 15 martie 2019
- Hotărâre nr. HG348/2020 din 10.06.2020 cu privire la modificarea Nomenclatorului domeniilor de formare profesională şi al specialităţilor în învățământul superior, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 482/2017
- MECC, Ordin nr. 618, din 01.07.2020, cu privire la Rapoartele de activitate a instituției de învățământ superior
- MECC, Ordin nr. 126, din 10.02.2021, cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru de organizare, de desfășurare a concursului si de ocupare a funcțiilor didactice și știinlifico-didactice în învățământul superior
- MECC, Ordin nr. 748, din 12 iulie 2013, cu privire la condițiile de ocupare a locurilor cu finanțare bugetară în instituțiile de învățământ superior din Republica Moldova
- Regulament-cadru al facultăţii instituţiei de învăţămînt superior, Anexa Nr.2 la Ordinul nr. 671 din 06.08.2010
- Hotărâre nr. HG56/2014 din 27.01.2014 pentru aprobarea Regulamentului-cadru cu privire la mobilitatea academică în învăţămîntul superior
- ME, Ordin Nr. 474, din 24 mai 2016, cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și desfășurarea învățământului superior la distanță
- Corelarea titlurilor de Licențiat – Master – Doctor/ Doctor habilitat conform Nomenclatorului domeniilor de formare profesională şi al specialităţilor în învățământul superior (HG nr. 482 din 28.06.2017) și Nomenclatorului specialităților științifice (HG nr. 199 din 13.03.2013), Anexa nr. 2 la Ordinul Ministrului Educației, Culturii și Cercetării nr. 1017 din 03.07.2018 Monitorul Oficial Nr. 377-383 din 05.10.2018, Art. 1474
- MECC, Ordin nr. 1625, din 12.12.2019, cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare a studiilor superioare de licență (ciclul I) și integrate
- MECC, Ordin nr. 120, din 10.02.2020, cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare a studiilor superioare de licență (ciclul I), de master (ciclul II) și integrate
- Recomandări–cadru privind organizarea mobilităților academice și a recunoașterii perioadelor de mobilitate, Anexă la Ordinul Nr. 897 din 26 august 2020
- Hotărâre nr. HG332/2022 din 18.05.2022 cu privire la modificarea Nomenclatorului domeniilor de formare profesională şi al specialităţilor în învățământul superior, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 482/2017
- Lege Nr. LP60/2012 din 30.03.2012 privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi
- ME, Ordin nr. 203, din 19 martie 2014, cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privind stagiile de practică în instituțiile de învățământul superior
- Lege nr. LP299/2018 din 21.12.2017 privind aprobarea Concepţiei securităţii informaţionale a Republicii Moldova
- MECC, Ordin nr. 04/1-09/4419 din 20.08.2019, în atenția conducerii instituțiilor de învățământ superior
- Foaia de parcurs privind internaționalizarea învățământului superior pentru anii 2020-2025, aprobată prin ordinul N 997 din 18 septembrie 2020
- MECC, Ordin nr. 898, din 26.08.2020, cu privire la Recomandările-cadru de inițiere și organizare a programelor comune de studii superioare
- MECC, Ordin nr. 897, din 26.08. 2020, cu privire la Recomandările-cadru privind organizarea mobilităților academice și a recunoașterii perioadelor de mobilitate
- Hotărâre nr. HG80/2022 din 16.02.2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea studiilor superioare de master – ciclul II
- Standardul ISO – 9001: Sisteme de management al calității – RU; RO; MD
- Ghid de evaluare externă a instituțiilor de învățământ superior, 2016
- Plan național de acțiuni privind asigurarea calității învățământului superior din Republica Moldova pentru perioada 2021-2023
- Ghid de evaluare externă a programelor de studii superioare de licență (ciclul I) și studii superioare integrate
- Ghid de evaluare externă a programelor de studii superioare de master (ciclul II)
- HG79/2022 din 16.02.2022 cu privire la modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 616/2016 pentru aprobarea Metodologiei de evaluare externă a calității în vederea autorizării de funcționare provizorie și acreditării programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă și a Regulamentului de calcul al taxelor la serviciile prestate în cadrul evaluării externe a calității programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă
- Procedura de monitorizare post – evaluare a programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior si de formare continuă
- Regulamentul privind implicarea persoanelor interesate în activitățile de asigurare externă a calității
- Standard de competențe pentru evaluatorul extern
Evaluare
Hotărâri de Guvern /Ordine MEC
- Cu privire la autorizarea de funcționare provizorie / acreditarea programelor de studii superioare de licență (ciclul I) și de master (ciclul II) în instituțiile de învățământ superior din RM
- Licență
- Master
- 2024
- Ordin nr. 296 din 11.03.2024
- Ordin nr. 797 din 06.06.2024
- 2022
- Ordin MEC, nr. 46 din 27.01.2022
- Ordin MEC, nr. 243, din 31.03.2022
- Ordin MEC, nr. 525, din 02.06.2022
- 2021
- Ordin MECC, nr. 497, din 19.05.2021
- Ordin MECC, nr. 1016, din 27.07.2021
- Ordin MEC, nr. 1219, din 10.09.2021
- 2018
- Ordin MECC, nr. 1902, din 26.12.2018
- Anexa 1 la Ordinul MECC, nr. 1902 din 26.12.2018
Decizii ANACEC
- Licență
- 2022
- 2019
- Decizia nr. 01 din 25.01.2019, Asistență socială, îf-îfr_acred_Certificat ÎS nr. 0013-19
- Decizia nr. 37 din 27.09.2019, L_Lit Engl și It_îf_acred_Certificat ÎS nr. 0050-19
- Decizia nr. 38 din 27.09.2019, L_Lit_Fr și Engl_îf_acred_Certificat ÎS nr. 0051-19
- Decizia nr. 45 din 09.07.2019, Pictură_îf_acred_Certificat ÎS nr. 0067-19
- Decizia nr. 46 din 09.07.2019, Grafică_îf_acred_Certificat ÎS nr. 0068-19
- Decizia nr. 47 din 09.07.2019, Arte decorative aplicate_îf_acred_Certificat ÎS nr. 0069-19
- Decizia nr. 49 din 09.07.2019, Modă-design vestimentar, îf_acred_Certificat ÎS nr. 0070-19
- Decizia nr. 50 din 09.07.2019, Design interior, îf_acred_Certificat ÎS r. 0071-19
- 2018
- 2017
- Certificat Nr. 000012
- Decizia nr. 01 din 24.02.2017_L_Lit_Engl_îf_acred_cond
- Decizia Nr. 02 din 24.02.2017_L_Lit_Engl și Fr_îf_acred_cond
- Decizia nr. 03 din24.02.2017_L_Lit_Germ și Engl_îf_acred_cond
- Decizia nr. 04 din 24.02.2017_L_Lit_Ital și Engl_îf_acred_cond
- Decizia nr. 05 din 24.02.2017_L_Lit_Engl și Sp_îf_acred_cond
- Decizia nr. 06 din 24.02.2017_L_Lit_ Fr și Ital_îf_acred_cond
- Decizia nr. 77 din 09.02.2017_L_Lit_Rus_îfr_acred
- Certificat Nr. 000013
- Decizia nr. 68_24.02.2017_Matematică şi informatică_îf_acred_cond
- Decizia nr. 69_24.02.2017_Informatică,_îf_acred_cond
- Decizia nr. 78_24.02.2017_Istorie_îfr_acred
- Decizia nr. 79_24.02.2017_Istorie si geografie_îf_acred
- Decizia nr. 80_24.02.2017_Istorie şi limba engleză_îf_acred_cond
- Decizia nr. 81_24.02.2017_Educaţie civică şi istorie_îf_acred_cond
- Certificat nr. 000014
- Decizia nr. 86_24.02.2017_Pedagogie_îfr_acred_cond
- Decizia nr. 87_24.02.2017_Pedagogie și L_Engl_îf_acred_cond
- Decizia nr. 88_24.02.2017_PP_îf-îfr_acred
- Decizia nr. 89_24.02.2017_PÎP_îf-îfr_acred
- Decizia nr. 90_24.02.2017_PÎP și PP_îf_acred
- Decizia nr. 91_24.02.2017_PÎP și L_Engl_îf_acred_cond
- Decizia nr. 92_24.02.2017_PÎP și L_Fr_îf_acred
- Certificat nr. 000015
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_Dans sportiv și modern_îf_acred_cond
- Decizia nr. 82 din 24.02.2017_Arte plastice_îf-îfr_acred
- Decizia nr. 83 din 24.02.2017_Educaţie tehnologică_îf-îfr_acred_cond
- Decizia nr. 85 din 24.02.2017_Dans popular și clasic_îf_acred_cond
- Decizia nr. 93 din 24.02.2017_Psihopedagogie _îf-îfr_acred_cond
- Decizia nr. 94 din 24.02.2017 Psihopedagogie specială_îf-îfr_acred
- Decizia nr. 95 din 24.02.2017_Pedagogie socială_îf-îfr_acred_cond
- Certificat nr. 000016
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Engl și Germ_îf_acred_cond
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rom și Eng_îf__acred_cond
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rom și Engl_alol_îf_acred_cond
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rom și Fr_îf_acred_cond
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rom și și It_îf_acred_cond
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rom_îf-îfr_acred
- Decizia nr. 01 din 31.03.2017_L_Lit_Rus și Engl_îf_acred
- Certificat Nr. 000012
- Master
- 2024
- 2022
- 2021
- Decizia nr. 37 din 22.12.2021_Pedagogia artelor plastice_îf_acred_C_ÎS_nr. 0039-22
- Decizia nr. 38 din 22.12.2021_Didactica disciplinelor istorice_90_îf_acred_C_ÎS_nr. 0038-22
- Decizia nr. 40 din 27.04.2021_Didactica_L_Rom ca limba nonmaternă_străina_îf_acred_C_ÎS_nr. 0016-21
- Decizia nr. 41 din 27.04.2021_Didactica_L_Rus ca limba nonmaternp_străina_îf_acred_C_ÎS_nr. 0017-21
- Decizia nr. 42 din 27.04.2021_Educaţie lingvistică şi comunicare interculturală_îf_acred_C_ÎS_nr. 0018-21
- Decizia nr. 51 din 26.03.2021_Didactica_L_Engl şi strategii de comunicare_îf_acred_C_ÎS_nr. 0006-21
- Decizia nr. 52 din 26.03.2021_Didactica_L_FR şi strategii de comunicare_îf_acred_C_ÎS_nr. 0007-21
- Decizia nr. 53 din 26.03.2021_L. si cultura fr._îf_acred_C_ÎS_nr. 0008-21
- Decizia nr. 70 din 04.10.2021_Tehnologii de creare a resurselor educaționale digitale_îf_acred_C_ÎS_nr. 0120-21
- Decizia nr. 98 din 30.07.2021_Matematica didactică_îf_acred_C_ÎS_nr. 0060-21
- Decizia nr. 101 din 30.07.2021_Consiliere şi educaţia familiei_120_îf_acred_C_ÎS_nr. 0061-21
- Decizia nr. 108 din 30.07.2021_MG educațional_îf_acred_C_ÎS_nr. 0082-21
- Decizia nr. 120 din 30.07.2021_TIC în instruire_îf_acred_C_ÎS_nr. 0081-21
- Decizia nr. 131 din 30.07.2021_MG și consiliere în ÎP_îf_acred_C_ÎS_nr. 0083-21
- Decizia nr. 132 din 30.07.2021_Didactica_înv_primar_120_îf_acred_C_ÎS_nr. 0084-21
- Decizia nr. 147 din 30.07.2021_MG și și consiliere în educație preșcolară_îf_acred_C_ÎS_nr. 0085-21
- Decizia nr. 148 din 30.07.2021_Metodologia educației preșcolare_îf_acred_C_ÎS_nr. 0086-21
- Decizia nr. 149 din 30.07.2021_Educaţie integrală şi terapia persoanelor cu CES_îf_acred_C_ÎS_nr. 0087-21
- Decizia nr. 150 din 30.07.2021_Logopedie_îf_acred_C_ÎS_nr. 0088-21
- 2018
- Formare continuă
- 2022
- 2021
- Decizia nr. 17 din 30.07.2021_Geografie-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 18 din 30.07.2021_Istorie-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 20 din 30.07.2021_L_Lit_Rom-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 21 din 30.07.2021_L_Lit_Rus-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 19 din 04.10.2021_Pedagogie preșcolară-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 20 din 04.10.2021_Pedagogie preșcolară-120_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 21 din 04.10.2021_PÎP-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 22 din 04.10.2021_Psihopedagogie specială-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 23 din 04.10.2021_Psihopedagogie-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 24 din 04.10.2021_Educație civică-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 25 din 04.10.2021_Educație tehnologică-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 27 din 04.10.2021_Limba franceză-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 28 din 04.10.2021_Arte plastice-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- Decizia nr. 29 din 04.10.2021_Matematica-60_îf_acred_C_FC_nr. 0140-21
- 2019
- Decizia nr. 23 din 27.12.2019_Management educațional_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 24 din 27.12.2019_Pedagogie preşcolară_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20)
- Decizia nr. 25 din 27.12.2019_Pedagogie în învăţământul primar_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 27 din 27.12.2019_Arte plastice_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 29 din 27.12.2019_Învăţământ special şi integrat_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 30 din 27.12.2019_Logopedie_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 31 din 27.12.2019_învăţământ extraşcolar_îf_acred_C_FC_nr. 0035-20
- Decizia nr. 65 din 09.07.2019_Educație civică_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 66 din 09.07.2019_Istorie_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 67 din 09.07.2019_L_Lit_Engl_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 68 din 09.07.2019_L_Lit_Fr_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 69 din 09.07.2019_L_Lit Rom_Șc Naț_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 70 din 09.07.2019_L_Lit Rom_IPLMN_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 71 din 09.07.2019_L_Lit Rus_Șc Naț_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
- Decizia nr. 72 din 09.07.2019_L_Lit Rus_IPLMN_îf_acred_C_FC_nr. 0028-19
Hotărâri ale Senatului cu privire la evaluarea internă a programelor de studii de Licență
- Limba engleză (180 credite, cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Limba engleză și franceză, (240 credite., cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Limba engleză și germană, (240 credite, cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Limba franceză și italiană, (240 credite, cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Limba Germană și Engleză, (240 credite, cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Limba italiană și limba engleză, (240 credite, cu frecvență), ciclul I, Licență, Facultatea Limbi și Literaturi străine, din 7 aprilie 2022
- Istorie și Geografie, ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie, din 24 februarie 2022
- Istorie și Limba engleză, ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie din 24 februarie 2022
- Istorie (cu frecvență redusă, 180 credite), ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie, din 24 februarie 2022
- Psihopedagogie, ciclul I, Facultatea Psihologie și Psihopedagogie specială, din 26 mai 2022
- Dans popular și clasic, ciclul I, Licență, Facultatea Științe ale Educației și Informatică, din 27 ianuarie 2022
- Dans sportiv și modern, ciclul I, Facultatea Științe ale Educației și Informatică, din 27 ianuarie 2022
- Limbă și literatură română și limbă engleză (alolingvi), ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie, din 27 ianuarie 2022
- Limbă și literatură rusă și limbă engleză, ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie, din 27 ianuarie 2022
- Limba și literatura rusă, ciclul I, Facultatea Filologie și Istorie, din 27 ianuarie 2022
- Matematica și Informatică, ciclul I, Facultatea Științe ale Educației și Informatică, din 27 ianuarie 2022
- Pedagogie în învățământul primar și Limba engleză, ciclul I, Licență, Facultatea Științe ale Educației și Informatică, din 27 ianuarie 2022
- Informatică, ciclul I, Facultatea Științe ale Educației și Informatică, din 29 septembrie 2017
- Limba şi literatura franceză şi engleză, ciclul I, licență, din 29 noiembrie 2018
- Traducere şi interpretare (limba engleză), ciclul I, Licenţă, din 29 noiembrie 2018
- Arte decorative, ciclul I, Licenţă, din 29 noiembrie 2018
- Moda – Design vestimentar, ciclul I, Licenţă, 29 noiembrie 2018
- Pictură, ciclul I, Licenţă, din 29 noiembrie 2018
- Grafică, ciclul I, Licenţă, din 29 noiembrie 2018
Hotărâri ale Senatului cu privire la evaluarea internă a programelor de studii de Master
- Activitatea psihoeducațională, de consiliere și psihoterapie a psihologului practic (APCP), ciclul II, Master, Psihologie și Psihopedagogie Specială, din 26 mai 2022
- Politici sociale de susținere a familiei și copilului (120 credite, cu frecvență), ciclul II, Master, Facultatea Psihologie și Psihopedagogie specială, din 26 mai 2022
- Psihodiagnostic șiintervenții psihologice în diferite tipuri de organizații”, ciclul II, Master, Facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, din 26 mai 2022
- Servicii sociale în domeniul sănătății populației, (120 credite, cu frecvență), ciclul II, Master,Facultatea Psihologie și Psihopedagogie specială din, 26 mai 2022
- Autorizația sanitară pentru funcționare
- Lista tabelelor obligatorii, PDF; Word
- Raport privind implementarea Planului de măsuri corective întreprinse ca rezultat al activității de evaluare externă a calității programului de studii (Model), PDF; Word
- Prezentare 1: Persuasiunea narativ-juridică și factuală a Raportului de autoevaluare. Cerințele de elaborare a raportului de autoevaluare pentru programele de studii, ciclul I, licență, ciclul II, master, formare continuă (2023 – 2024), Standardele 1 – 5 (UPSC, 24.01.2024)
- Prezentare 2: Persuasiunea narativ-juridică și factuală a raportului de autoevaluare. Cerințele de elaborare a Raportului de autoevaluare pentru programele de studii, ciclul I, licență, ciclul II, master, formare continuă (2023 – 2024), Standardele 6 – 10 (UPSC, 25.01.2024)
- Prezentare 1: Cerințele privind redactarea Raportului de autoevaluare, anexelor și tabelelor obligatorii pentru programele de studii superioare de licență și master (ANACEC, 11.01.2023)
- Prezentare 2: Cerințele privind redactarea Raportului de autoevaluare, anexelor și tabelelor obligatorii pentru programele de studii superioare de licență și master (ANACEC, 12.01.2023)
Componență
Membri
Contacte secție
Adresă
MD-2069, or. Chișinău, str. Ion Creangă, nr. 1, bloc. 2, bir. 7
Telefon
e-mail