Raport trimestrial de activitate UPSC

În ședința Senatului UPSC de astăzi, 21 aprilie 2022, conf. univ., dr. Alexandra BARBĂNEAGRĂ, Rectorul UPSC, a prezentat raportul privind activitatea subdiviziunilor administrative universitare în perioada ianuarie-martie 2022.

Analiza activităților realizate a demarat cu menționarea obiectivelor strategice stabilite în Planul operațional pentru anul 2022, care vizează:

  • Eficientizarea managementului universitar;
  • Dezvoltarea și consolidarea calității ofertei educaționale;
  • Fortificarea domeniilor de cercetare științifică în acord cu provocările societății;
  • Intensificarea procesului de internaționalizare instituțională, vizibilitate națională și internațională;
  • Dezvoltarea și motivarea resurselor umane și consolidarea relațiilor academice;
  • Atragerea candidaților în instituție, promovarea Universității și a ofertei educaționale ;
  • Creșterea calității serviciilor pentru studenți, a relațiilor cu absolvenții și angajatorii;
  • Modernizarea infrastructurii universitare.

Principalele rezultate înregistrate în perioada menționată vizează:

  • Actualizarea cadrului normativ de referință;
  • Implementarea recomandărilor formulate de auditul financiar pentru perioada 2020;
  • Demararea Programului de activități a Campaniei Admiterea-2022;
  • Ședințe de lucru cu partenerii strategici ai UPSC – ORANGE Moldova, FTI (USAID), LED în vederea susținerii dezvoltării instituționale;
  • Conceptualizarea Catalogului cursurilor;
  • Analiza și elaborarea cadrului normativ pentru lansarea învățământului la distanță;
  • Inițierea procesului de evaluare externă a calității în vederea acreditării programelor de formare continuă realizate în cadrul proiectelor internaționale;
  • Organizarea concursului „Cercetătorul anului-2021” și premierea învingătorilor;
  • Organizarea Zilelor „Ion Creangă”;
  • Organizarea acțiunilor de caritate și voluntariat la Centrul de plasament MOLDEXPO și la CNIDE;
  • Conceptualizarea Sistemului Informațional de evidență a traseului absolvenților UPSC;
  • Elaborarea materialelor promoționale;
  • Modernizarea laboratoarelor și spațiilor educaționale (FAPD, Centrul de Formare  Continuă).
  • Activități în cifre:

4 proiecte pentru finanțare compensatorie;

7 proiecte internaționale;

6 acorduri de colaborare;

8 mobilități academice internaționale;

6 softuri noi create;

  • Mai mult de 20 de evenimente științifice naționale și internaționale;

4 ateliere și seminare de dezvoltare profesională;

16 activități extracurriculare.

Felicitări tuturor membrilor comunității academice crengiene, care prin implicare și dedicație, contribuie la consolidarea valorilor și imaginii UPSC în societate! Felicitări doamnei Rector Alexandra BARBĂNEAGRĂ pentru administrarea eficientă și responsabilă a Universității!

Loading