Concurs pentru ocuparea posturilor didactice și științifico-didactice vacante

În temeiul Hotărârii Senatului UPSC din 27.02.2025 (proces-verbal nr.7), I.P. Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău anunță concurs pentru suplinirea posturilor didactice și științifico-didactice vacante:

Profesor universitar – 3 posturi:

Catedra de  Științe ale educației și management 2 posturi

Catedra de  Psihologie  1 post

Conferențiar universitar –20 posturi:

Catedra de  Științe ale educației și management 1 post

Catedra de Pedagogie a învățământului primar  7 posturi

Catedra de  Pedagogie preșcolară, educație fizică și dans 2 posturi

Catedra Pictură  – 1 post

Catedra de  Limbă și comunicare 2 posturi

Catedra de  Istorie și științe sociale 1 post

Catedra de  Asistență socială 1 post

Catedra de  Psihopedagogie și psihopedagogie specială 2 posturi

Catedra de  Matematică și fizică 1 post

Departamentul Psihologie, psihopedagogie și management educațional2 posturi

Lector universitar – 1 post:

          Catedra de Asistență socială  1 post

Asistent universitar – 4 posturi:

            Catedra de Pictură  1 post

            Catedra de  Artă decorativă 2 posturi

            Catedra de Studiul artelor, grafică și metodologia instruirii  1 post

Atribuțiile/activitățile aferente funcției scoase la concurs sunt stipulate în Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea funcțiilor didactice, științifico-didactice și științifice în cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău  și în Fișa postului.

CALENDARUL CONCURSULUI

Termenele desfășurării concursuluiEtapa desfășurării concursului /Documente, acțiuniLoculOre de lucruPersoana de contact
28.02.2025 – 29.03.2025Depunerea dosarelorDirecția Managementul resurselor bl.2, bir. 278:00-16:00Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor Mihalache Angela, specialist principal, DMR
31.03.2025 – 10.04.2025Analizarea și evaluarea la catedră a dosarelor de concurs ale candidaților, primite de la Direcția Managementul resurselor.Catedra de specialitate8:00-16:00Șeful catedrei de specialitate
11.04.2025 – 17.04.2025Evaluarea dosarelorMembrii Comisiei de concurs8:00-16:00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
17.04.2025Aprobarea orarului susținerii prezentărilor publice. Plasarea avizului pe panou informațional al catedrelor de specialitateMembrii Comisiei de concurs13:00-16:00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
22.04.2025 – 23.04.2025Susținerea prezentărilor de către candidați în ședințele publice cu participarea membrilor catedrei de specialitateMembrii Comisiei de concurs14.00–17.00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
24.04.2025Validarea rezultatelor de către SenatSala senatului13.10-15.00Cepraga L., dr., conf. univ., președintele comisiei; Petrenco Liuba, dr., conf. univ., Secretarul comisiei
25.04.2025Publicarea rezultatelor concursului pe site-ul upsc.mdDirecția Managementul resurselor,8:00-16:00Costru Tatiana, Șef Direcția managementul resurselor

Candidații la concursul pentru ocuparea posturilor științifico-didactice, în termen de 30 de zile de la publicarea avizului pot depune dosarul la Direcția Managementul resurselor  a Universității.

 Dosarul de participare la concurs va conține:

  1. Cererea de participare la concurs (Anexa nr. 2);
  2. Copia actului de identitate;
  3. Curriculumul Vitae Europass;
  4. Copiile diplomelor de studii și suplimentele (licență/master/doctor/doctor habilitat);
  5. Copiile  atestatului de conferențiar universitar/profesor universitar, în cazul pretendenților la funcțiile de conferențiar și profesor universitar;
  6. Lista lucrărilor științifice și științifico-didactice publicate, de creație (pentru domeniul artei) și performanță sportivă (pentru domeniul sport), pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
  7. Lista formărilor de dezvoltare profesională cu documente doveditoare, pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.2b);
  8. Lista participărilor candidatului la manifestări științifice internaționale și naționale (conferințe, colocvii, simpozioane etc., pentru ultimii 5 ani de activitate), cu documente doveditoare (Anexa nr. 2.c);
  9. Confirmări privind participarea candidatului în echipa de implementare a proiectelor de cercetare științifică/dezvoltare instituțională/transfer tehnologic/internaționale și /sau naționale (Erasmus, Jean Monet, DW etc.), pentru ultimii 5 ani de activitate;
  10. Dovada privind realizarea a 2 activități didactice publice, realizate în cadrul Catedrei, pe durată organizării și desfășurării concursului propriu-zis (Extras din procesul-verbal al ședinței Catedrei/Departamentului);
  11. Fișa deautoevaluare pentru ultimii 5 ani de activitate (Anexa nr.5) completată de candidat, cu bifarea indicatorilor de performanță, în baza cărora a fost acumulat punctajul. Orice activitate inclusă va fi confirmată prin documente probatoare (copii ale certificatelor, linkuri etc.);
  12. Dovezi relevante pentru îndeplinirea cerințelor minime pentru fiecare indicator în baza căruia a fost acumulat punctajul indicat;
  13. Declarația pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar (Anexa nr. 4);
  14. Acordul candidatului privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Anexa nr. 3).

Adresa la care poate depune dosarul candidatul: 

  • Pentru dosare în format electronic – poșta electronică dru@upsc.md
  • Pentru dosare în varianta imprimată – mun. Chișinău, str. Ion Creangă 1, blocul de studii nr.2, et.2, biroul 27, Direcția Managementul resurselor. 

Informații suplimentare:

Președintele Comisie de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și științifico-didactice 

Cepraga Lucia

  • Documentul integral, format PDF, aici.

Loading