30 de studenți ai programului de masterat Leadership și Instruire au susținut cu succes tezele de master pe parcursul zilelor de 30 și 31 ianuarie 2024,rezentarea tezelor s-a desfășurat într-un context organizatoric specific cercetării distribuite, generând astfel, experiențe de învățare cu totul remarcabile.
Masteranzii acestui pprogram, coordonat de dna Elena Țap, doctor, conferențiar universitar, Director al Centrului de Formare Continuă și Leadership din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă”, au abordat teme de cercetare variate și actuale, respectând standarde înalte de rigurozitate academică și creativitate.
Dna Elena Țap, în calitate de membru al comisiei, a apreciat în mod înalt performanța științifică și metodologică a masteranzilor, exprimându-le recunoștința pentru atitudinea exemplară în timpul studiilor de masterat.
Diversitatea, caracterul inovator și relevanța subiectelor cercetate de către masteranzi, au fost evidențiate de către Președintele Comisiei, dna Ana Cozari, doctor, conferențiar universitar, subliniind astfel calitatea lor remarcabilă și contribuția adusă domeniului.
În final, rectorul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă”, dna Alexandra Barbăneagră, doctor, conferențiar universitar a transmis cuvinte de felicitare absolvenților, îndemnându-i ferm să continue să depună eforturi susținute în direcția consolidării și promovării prestigiului și imaginii instituționale a universității. Dumneaei, a subliniat importanța contribuției fiecărui absolvent la perpetuarea excelenței academice și la întărirea poziției universității în comunitatea educațională.
Studenții programului de masterat Leadership și Instruire sunt privilegiați să beneficieze de un suport profesional excepțional, oferit de către experți cu recunoaștere la nivel național și internațional în domeniul lor de specializare. Această interacțiune directă cu experți de calibru aduce un aport semnificativ la dezvoltarea abilităților lor academice și la înțelegerea profundă a tendințelor și standardelor internaționale din domeniu.